Felelős alkoholfogyasztásra ösztönöz a Heineken

Az újévi fogadalmat tett fiatalok ezreit motiválja a világ első számú prémium söre most induló kezdeményezésével. A Heineken felelős alkoholfogyasztást népszerűsítő kampányának célja, hogy párbeszéd alakuljon ki a fiatalok között, és rávegyék egymást arra, hogy mondjanak nemet a túlzott alkoholfogyasztásra.

A HEINEKEN a közelmúltban végzett globális kutatást arról, hogy a 21 és 35 év közötti prémium sört fogyasztók miként viszonyulnak az alkoholfogyasztáshoz. A kutatás eredménye szerint a vizsgált korosztály a párválasztás során figyel arra, hogy a másiknál mennyire ürül a pohár. A résztvevők 97 százaléka úgy véli, hogy a nagy mennyiségű alkoholfogyasztás taszító, és nem szeretne olyan személlyel kapcsolatot kezdeményezni, aki a mértéket nem tartja. A világ legnemzetközibb sörmárkáját ez az eredmény inspirálta kampánya elindítására, hiszen egyértelműen azt mutatta, hogy a fiatalok szerint mérték kell.

Az integrált kampány részeként a márka készített egy reklámfilmet Bonnie Tyler mindenki által ismert „Holding Out For A Hero” című dalával. A feldolgozással a Heineken célja az, hogy a nők segítségével megszólítsa a fogyasztókat, és arra ösztönözze a férfiakat, ne érezzék úgy, hogy több kör alkoholt kell elfogyasztaniuk csak azért, hogy a nők szemében vonzók, viccesek vagy jó táncosok legyenek.

A „Holding Out for a Hero” Bonnie Tyler egyik leghíresebb dala, ami 1984-ben debütált a Gumiláb című filmben. A fülbemászó zene  azóta felcsendült már többek között a Banditák és a Rövidzárlat című filmben, valamint a Shrek 2 mesefilmben. A magyar nagyközönség pedig legutóbb Gáspár Laci nagyszerű előadásában hallhatta újra a brit énekes dalát.