Budapesten a marketing nagyjából kimerül abban, hogy az arcunkba tolnak egy milliomodik óriásplakátot arról, hogy akciós a spárban a savanyú ubi. Ehhez képest eléggé tudjuk irigyelni a londoniaktól azt a reklámkampányt, ami abból állt, hogy alsógatyás férfiakat kötöztek ki az utcára. Mondjuk szegény modelleket nem irigyeljük, főleg az ottani időjárás ismeretében nem, de reméljük, hogy jól kerestek az akcióval. Hiába, nem mindig könnyű a modellélet.

A megbízó egyébként a LateRooms.com nevű cég volt, akik hotelszoba-foglalásokat kínálnak az interneten, és ez a kampány elvileg szerintük arra figyelmeztet, hogy az esküvői szezon milyen drága tud lenni, úgyhogy mindenki foglalja náluk a nászutat. Vagy valami ilyesmi. Mindegy, a lényeg, hogy jók a fotók, nézze meg őket az alábbi képre kattintva, aztán szavazzon róluk a poszt alján!

448
439