A felső kategóriás olasz autógyár és annak közössége egy kreatív kampányban hívja fel a figyelmet a férfiak egészségügyi problémáira.

November hónap a férfiak egészségéről szól: hazánkban 2009 óta tartják az angol „bajusz” és „november” szavakból alkotott Movember elnevezésű mozgalmat, amelynek lényege, hogy a férfiak bajusz növesztésével hívják fel a figyelmet az ő egészségüket veszélyeztető problémákra, mint például a prosztata- és hererák, vagy akár a depresszió.

Ehhez a mozgalomhoz idén is csatlakozott a Lamborghini. A sportautóval kereskedők szerte a világon arra késztetik ügyfeleiket, hogy részt vegyenek a Bull Runs nevű élményvezetésen, ahol a Lamborghini-tulajdonosok páratlan stílusban élvezhetik a városi környezetben való hajtás izgalmát. Együttműködve a Movember Alapítvánnyal, a mozgalom alkalmából rendezett Bull Runs rendhagyó kozmetikázásra kéri több ezer jelentkezőjét az Egyesült Államoktól Ázsiáig:

Motorháztetőjükön helyezzenek el egy bajusz alakú matricát, ezzel hívva fel a figyelmet a férfiakat érintő egészségügyi problémák fontosságára.

Ezzel párhuzamosan a Lamborghini különböző termékeket kínál vásárlóinak, az ezekből befolyó összeget pedig teljes egészében a Movembernek adományozza. Ezen kívül az olasz vállalat egy külön adományozási felületet is indított az alapítvány munkájának megsegítésére.

Rengeteg résztvevő

A tavalyi évben összesen 92 Lamborghini-kereskedő csatlakozott a Movember-mozgalomhoz szerte a világon. Közreműködésükkel 1226 autótulajdonos vett részt a Bull Runs eseményen és 233 ezer dollárt, mai árfolyamon 95 millió 844 ezer forintot sikerült összegyűjteniük a Movember Alapítvány számára, hogy segítsék munkájukat a férfiakat érintő betegségek megelőzésében.

(Borítókép: Bajusz alakú matricával ellátott Lamborghinik a 2021-es Bull Runs eseményen. Fotó: Cover Images/Northfoto)