Őszintén vallott vállalkozásáról Molnár Nini. A modell-divattervező, akit sokan a Feleségek luxuskivitelben című műsor által ismertek meg, 2016 óta építi saját márkáját, ami rengeteg munkával jár.

A 31 éves vállalkozóról, aki a Celeb vagyok, ments ki innen! idei évadában is bizonyított, kevesen tudják, hogy Londonban egy neves iskolában tanult marketinget. A divattervezésbe 24 éves korában vágott bele, azóta pedig a legnagyobb hazai tervezők közé nőtte ki magát.

„Több ezer táskát adunk el évente. Sőtár nemcsak táskát, hanem mindenféle kiegészítőt is: a zoknitól a pulóveren át a sapkáig. Nem mertem volna erről álmodni, hogy mekkorára nőttünk. Az alkalmazottak száma még mindig alacsony. Volt egy időszak, amikor egyre többet és nagyobbat szerettem volna, de rájöttem, hogy egy cég sikerességét nem az alkalmazottak számában mérhetjük, az én nyugalmamat viszont a minél alacsonyabb alkalmazotti létszámban. És nem függ össze feltétlenül a profitabilitás és az alkalmazottak száma, szóval nagyon sok mindent én csinálok” – árulta el a Palikék Világa by Manna Futtában című műsorában Palik Lászlónak a divattervező, aki az éves bevételről is szót ejtett.

Az idei év végére remélem meglesz a 100 millió forint

– mondta Molnár, aki a nemzetközi piacon való szélesebb körű terjeszkedést tűzte ki célul.

A televíziós személyiség a családjáról és férfiideáljáról is vallott Palik Lászlónak. Az is kiderült, hogy tudatos döntés volt a részéről, amikor néhány évvel ezelőtt elvállalta a Feleségek luxuskivitelben című reality-t: azt szerette volna, hogy minél többen megismerhessék divatmárkáját. 

Önerőből vitte sokra

Molnár Nini a divatvilágba 14 éves korában, modellként csöppent bele, szülei azonban mindig a tanulás felé terelték. Év közben iskolába járt, nyaranta pedig külföldön dolgozott: járt Milánóban és 2-3 hónapot New Yorkban is eltöltött. Később a londoni Regent's College-ban végezte el a BA Business Management szakot, ezt követően a King's College-ben folytatta tanulmányait nemzetközi marketing szakon, ahol master képzést végzett. Egy évet Londonban dolgozott, hogy marketing-területen szerezzen tapasztalatot: a Pénzcentrum azt írja: a fiatal lány egy ötcsillagos hotelben dolgozott marketingasszisztensként, éjjelente pedig a táskakollekcióját tervezte. Állását a bizonytalanért hagyta ott, de bejött neki. Nemzetközileg is sikeres márkáját alig másfél év alatt építette ki. A legolcsóbb táska webshopjában jelenleg 69.990 forintba, a legdrágább 299.990 forintba kerül, de más kiegészítők is kaphatók nála.

(Borítókép: Molnár Nini. Fotó: RTL/Sárosi Zoltán)