Megnyitotta a kapuit Magyarország első Lamborghini márkakereskedése. Az ünnepségen az Automobili Lamborghini elnöke, Stephan Winkelmann is tiszteletét tette.

Nem kell többé Bécsbe utaznia a Lamborghini szerelmeseinek, ugyanis a nívós olasz sportautó márka betört a hazai piacra: az Automobili Lamborghini első magyarországi márkakereskedését a Szerémi úton nyitotta meg a napokban, az alkalomból pedig hatalmas ünnepséget rendeztek, amelyre a cég elnöke, Stephan Winkelmann is ellátogatott. Beszédében kiemelte, hogy a márka határozott úton halad az elektromosítás felé. Ennek első lépcsője az Aventador utódjaként érkező új Revuelto, az 1015 lóerőre képes plug-in hibrid szuperautó, amelynek egy Bianco Monocerus színű példányát a budapesti szalonban is bemutatták.

A márkát több más ország után hazánkban is a Porsche Inter Auto forgalmazza és szervizeli, így a Lamborghini álomautóit a Porsche és a Bentley márkák bemutatótermeinek társaságában, igényes környezetben lehet megcsodálni. 

A 245 négyzetméteres budapesti szalonban az érdeklődők nemcsak a kész modellek közül válogathatnak, hanem az Ad Personam programban teljesen személyre szabhatják leendő modelljüket: szinte korlátlanul válogathatnak a karosszériaszínek, felnik és bőrkárpitok mellett a különféle varrások, biztonsági övek, szénszálas elemek és más exkluzív kiegészítők között.

A konfigurációt érdemes a Lamborghini szülővárosában, Sant’Agata Bolognesében befejezni, ahol a megújult Ad Personam Studióban még egyedibbé tehető az álomautó, illetve a gyártási folyamat is megtekinthető. 

Stephan Winkelmann a megnyitó eseményen elmondta, hogy a Lamborghini kínálata további villamosított modellekkel bővül 2024-ben: érkezik az Urus plug-in hibrid változata és a Huracán hibrid utódja, 2028-ban pedig egy negyedik modellsorozatot is felvesz a választékába a márka. A történelmére utalva egy kétajtós, négyüléses granturismót dobnak majd piacra crossover stílusban, tisztán elektromos hajtással.

Az elektromos autók korában is fontos lesz a Lamborghini számára, hogy élményeket adjon, igazi álomautó legyen

– hangsúlyozta a vállalat elnöke, hozzátéve, hogy az ügyfeleik számára ennek megfelelően élményprogramokat is rendszeresen szerveznek.

(Borítókép: A Lamborghini budapesti márkakereskedésének megnyitója. Fotó: Lamborghini Media Center)