A Real Madrid csapata bejelentette, hogy a német autógyártóval való együttműködésük értelmében frissítik a csapat flottáját és lecserélik a tavaly kapott autókat.

Tavaly nyáron nagy meglepetésre a Real Madrid véget vetett az Audival való együttműködésének. A spanyol fővárosi csapat 19 éven keresztül, azaz 2003 nyara óta volt szerződésben a német márkával, viszont 2022-ben egy másik német autógyártóval, a BMW-vel egyezett meg. Ekkor a csapat teljesen új autóflottát kapott. A játékosok és az edzők öt elektromos modell – i3, i4,i7, iX és iX1 – közül választhattak.

Azóta azonban eltel egy év, így most mindenki lecserélhette „régi” járművét, amit a Real Madrid Facebook-oldalán jelentett be.

Természetesen a gyártó új katalógusából válogathattak és többen ki is használták ezt a lehetőséget, hogy lecsapjanak a tavaly év végén bemutatott XM-re, ami a legdrágább volt a választékból. Így tett többek között az új igazolás Jude Bellingham, az éppen sérüléssel bajlódó kapus, Thibaut Courtois, a pótlására Madridba csábított Kepa Arrizabalaga, de emellett a típus mellett döntött Daniel Carvajal és Arda Güler is.

A BMW iX csúcsváltozatát, az M60-at kérte a horvát irányító, Luka Modrić, de volt, aki beérte az eggyel olcsóbb xDrive 50-nel, például David Alaba, Antonio Rüdiger vagy Federico Valverde.

Nem mindenki választott magának luxus SUV-t. Sokan, többek között Éder Militao, Lucas Vázquez és Ferland Mendy a klasszikusabb i4-et választottak, természetesen annak a legerősebb M50-es változatát. Ezt a típust választotta az edző, Carlo Ancelotti is.

Voltak, akik különcködtek. Nacho Fernández volt az egyetlen, aki i7 xDrive 60-ast kért, amíg Aurélien Tchouaméni elképesztő szerénységgel, csak egy i4 eDrive 35-t kért, ami a széria belépő darabja.

A szponzoráció természetesen nem tiltja meg, hogy a játékosuk saját költségükre más márkák autóit is beszerezzék, de a Real Madriddal kapcsolatos hivatalos megjelenéseik alkalmával mindenképpen a BMW-től kapott járművekkel kell érkezniük.

(Borítókép: Vinícius Júnior és az i4. Fotó: BMW)