• Címlap
  • slash Magasélet
  • slash Celeb
  • slash Outfit
  • slash Enter
  • slash Perfekt
  • slash Check-out
  • slash iFaktor

  • send
  • like
  • 20240620 zia c218 174
    Magasélet

    Bemutatkozott a Bugatti legújabb csodája, a Tourbillon

    Szerző Neve

    Ring Tamás

    person-add Követés
    2024.06.25. 18:21
    facebook messenger pinterest
    A Bugatti újra megvillantotta, mit tud: bemutatta a Tourbillont, ami egy fantasztikus luxusautó, 1800 lóerővel és a legmodernebb technológiával van felszerelve.
    A Bugatti újra megmutatta, mire képes: bemutatta a Tourbillont, ami 1800 lóerővel büszkélkedik és a legmodernebb technológiákkal van felszerelve. Fotó: Cover Images / Northfoto
    Húsz évvel a forradalmian új Veyron, és nyolc évvel a Chiron után a Bugatti ismét dobott egy nagyot: itt a Tourbillon
    Húsz évvel a forradalmian új Veyron és nyolc évvel a Chiron után a Bugatti ismét nagyot alkotott: bemutatták a Tourbillont. Az új modell egy 8,3 literes V16-os motorral van felszerelve, amelyhez egy elektromos hajtáslánc csatlakozik, így összesen 1800 lóerőt biztosít. A benzinmotor 1000, míg az elektromos motorok 800 lóerőt adnak. A Tourbillon hibrid akkumulátora egy 25 kWh-s olajhűtéses egység, ami kiemelkedően nagy hatótávot ígér. Fotó: Cover Images / Northfoto
    Emilio Scervo, a Bugatti műszaki igazgatója így fogalmazott: „A Tourbillonnak minden tekintetben összehasonlíthatatlannak kellett lennie
    Emilio Scervo, a Bugatti műszaki igazgatója így fogalmazott: „A Tourbillonnak minden tekintetben összehasonlíthatatlannak kellett lennie. Filozófiánk az volt, hogy a Chiron minden egyes részletét továbbfejlesszük. Az eredmény egy gyönyörű autó lett, amely kívül-belül is a legtökéletesebb Bugatti, amit valaha láttam.”  Fotó: Cover Images / Northfoto
    Az új Tourbillon alapjaiban különbözik elődjétől, a Chirontól
    Az új Tourbillon alapjaiban különbözik elődjétől, a Chirontól. Laposabb és hosszabb lett, ami a látványos hátsó részével, négy nagy kipufogóval, gigantikus diffúzorral és szabadon hagyott hátsó kerekekkel különlegessé teszi. Fotó: Cover Images / Northfoto
    Az autó belterében egy kétszemélyes utastér fogad, amelybe előre és felfelé nyíló ajtókon keresztül léphetünk be
    Az autóba ülve egy kétszemélyes utastér fogad, amelybe előre és felfelé nyíló ajtókon keresztül léphetünk be. A kormány elegáns kialakítása, a művészien megformált műszerfal, valamint a sebességmérő, amely akár 550 km/h-ig is mér, lenyűgöző látványt nyújt a vezető számára. Fotó: Cover Images / Northfoto
    A Tourbillon motorja, a Chiron négyturbós W16-os erőforrásánál 40 centiméterrel rövidebb és mindössze 99,8 centiméteres
    A Tourbillon motorja, a négyturbós W16-os erőforráshoz képest 40 centiméterrel rövidebb, 14,5:1-es sűrítési aránnyal rendelkezik, és a főtengelye akár 9000-ig pörgethető. A hibrid hajtáslánca két első villanymotorjával 600 lóerőt, míg a hátsó motorral további 200 lóerőt ad a rendszer teljesítményéhez. Fotó: Cover Images / Northfoto
    Az új Bugatti gyorsulása is javult: 0-ról 100-ra 2 másodperc, 0-ról 200-ra kevesebb mint 5 másodperc, és 0-ról 300-ra 10 másodperc alatt gyorsul.
    Az új Bugatti gyorsulása is javult: 0-ról 100-ra 2 másodperc, 0-ról 200-ra kevesebb mint 5 másodperc, és 0-ról 300-ra 10 másodperc alatt gyorsul. Fotó: Cover Images / Northfoto
    És még egy érdekesség: a Tourbillon 0-ról 400 km/h-ra csak 25 másodperc alatt gyorsul, szemben a Chiron 32,6 másodperces idejével
    És még egy érdekesség: a Tourbillon 0-ról 400 km/h-ra mindössze 25 másodperc alatt gyorsul, míg a Chironnak ehhez 32,6 másodperc kellett. A nagy sebesség eléréséhez különleges Michelin Pilot Sport Cup 2 gumikat használnak.  Fotó: Cover Images / Northfoto
    A Tourbillon nem csak egy autó, hanem három különböző módban is vezethető: alapértelmezett hibrid módban, tisztán benzines hátsókerék-hajtású, vagy 800 lóerős összkerekes elektromos autóként
    A Tourbillon három különböző módban is vezethető: alapértelmezett hibrid módban, tisztán benzines hátsókerék-hajtású, vagy 800 lóerős összkerekes elektromos autóként. A duplakuplungos automata váltó nyolc fokozattal rendelkezik, hátramenet nélkül, amit elektromosan oldanak meg. Fotó: Cover Images / Northfoto
    Csak 250 példány készül majd belőle, és a nettó ára 3,8 millió euró, ami bruttósítva mintegy 1,9 milliárd forint
    Csak 250 példány készül majd belőle, és a nettó ára 3,8 millió euró, ami bruttósítva mintegy 1,9 milliárd forint. De az összes autót már jó előre eladták, így felesleges lenne már holnap a kasszához rohanni. Fotó: Cover Images / Northfoto

    Kapcsolódó

      • TV2Play
      Rendkívüli hír: Sydney élő adásban jelentette be, hogy babát vár!

      Rendkívüli hír: Sydney élő adásban jelentette be, hogy babát vár!

      • TV2Play
      Brasch Bence összezavarodott: Nem értette mi történt az értékelés alatt

      Brasch Bence összezavarodott: Nem értette mi történt az értékelés alatt

      • TV2Play
      Elképesztő: Brasch Bencének teljesen más volt a hangja 16 évvel ezelőtt

      Elképesztő: Brasch Bencének teljesen más volt a hangja 16 évvel ezelőtt

  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Szerzői jogok
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Süti szabályzat
  • RSS
  • Márkabiztonság
  • DSA
  • Közösségi média moderációs elvek
  • Süti beállítások
  • © 1999-2025 Index.hu Zrt.

      A galéria indításához kattintson a képre.

      Bemutatkozott a Bugatti legújabb csodája, a Tourbillon

      Szerző Neve

      Ring Tamás

      person-add Követés
      2024.06.25. 18:21