Molnár Zsuzsa a Lufthansa LH420-as számú járatán utazott Bostonba a 18 évvel ezelőtt diagnosztizált daganatos megbetegedésének kezelésére, amikor egyik utastársa váratlanul rosszul lett a fedélzeten. Molnár Zsuzsa - az elmúlt évek egészségügyi tapasztalatának és lélekjelenlétének köszönhetően - helyesen állapította meg a rosszullét okát. Az előírásoknak megfelelően kapcsolatba léptek a földi orvosokkal, akik a tünetek ismeretében a sürgősségi ellátás mellett döntöttek, így a Bostonba tartó járat a legközelebbi reptéren, a kanadai St. Johnban soron kívüli leszállást hajtott végre. A beteg utast már a leszállópálya mellett várták a mentők és a gyors beavatkozásnak köszönhetően sikerült megmenteni életét. A Lufthansa Légitársaság elismerése jeléül a First Class szolgáltatásait biztosítja a jövőben életmentő utasának, Molnár Zsuzsinak.

Az ilyen és hasonló esetek hatékony elhárítása volt a témája a harmadik alkalommal Frankfurtban megrendezett Lufthansa Fórumnak, ahol bemutatták a Telemedicine szolgáltatást, amely a földi egészségügyi központot kiegészítve a repülőgépek fedélzetén távgyógyászati lehetőséget biztosít a személyzet számára. A Lufthansa a Charité Hospital Berlin kórházzal együtt jelenleg egy olyan eszköz kifejlesztésén dolgozik, amely képes a szélessávú interneten keresztül a létfontosságú paraméterek átvitelére. Így vészhelyzet esetén a földi orvosok részletes útmutatást nyújthatnak a fedélzeti ellátáshoz.