"I love bio!" jelmondattal indítanak többnapos országos kampányt Ausztriában, hogy újabb híveket szerezzenek a távolról sem olcsó biotermékek fogyasztásának derül ki az MTI forrásából. A 8,14 milliós országban 2002 szeptemberében a mezőgazdasági minisztérium, az AMA piackutató intézet, valamint az EU finanszírozásával indítottak programot a biotermékek népszerűsítésére, és azóta 30 százalékkal növekedett például az ilyen élelmiszerek forgalma. Az osztrák biogazdaságokban termelt hús átlagos fogyasztói ára 54, a tejé pedig 14 százalékkal magasabb a hagyományos módon előállítottnál. A Kurier című bécsi napilap pénteki számában táblázatban ismertette néhány biotermék árát, összehasonlításképp pedig közölte a nem biomódszerrel előállított azonos árucikk fogyasztói árát is. A jelentős árkülönbség ellenére folyamatosan növekszik a biotermékek forgalma Ausztriában.