A spanyol cipőipar - akárcsak az olasz és szinte mindegyik európai ország ipara - válsággal küzd: a távol-keleti áruk filléres áraival nem lehet versenyezni. A minőségével viszont igen. A Marriottban tiznkét standon kiállított körömcipők és csizmák már a telet idézték. A legérdekesebbek az őszi faleveleket utánzó bőrdarabokkal díszített cipők és a hozzájuk illő táskák voltak.
Amint az MTI megtudta a spanyol üzletember csoport vezetőjétől, ezeket a cipőket 30-50 euró között kínálják és egy részük már évek óta kapható Magyarországon is, főleg a budai bevásárlóközpontok butikjaiban. Igaz, ennél gyakran drágábban.
A magyar piac még nem érett meg ezekre a cipőkre, ezért főleg a középminőséget hozzák el ide, amely egy bizonyos réteg számára már megfizethető - fogalmazta meg a problémát az egyik kereskedő.