A közel két évtizede bezárt Playboy Club szombaton újra nyitotta kapuit, ahol asztalaihoz újgenerációs, nem megérinthető hölgyeket állított dealernek. Reményeik szerint a szex és a szórakozás örök érdeklődésre tarthat számot, ezért sikerre számítanak.
A hölgyek a már megszokott nyuszifület és farkat viselnek, italt szolgálnak fel, kártyát osztanak a férfiakból álló játékosoknak a Palms Casinoban. Hugh Hefner, a Playboy alapítója egy piros füstös boxban rengeteg szőkével és egy barnával körülvéve arra hívta fel a figyelmet: "Egy új generáció vár arra, hogy jöjjön és játszon!" illetve, hogy a Playboy, mint márka még ma is időszerű, és ugyanazt jelenti, mint 1953-ban, mikor elkezdték. A 80 éves Hefner szerint mindig képviselnek valamit, aminek igazi jelentése van, lehetett ez szociális, szexuális vagy politikai jellegű is.

Fél évszázad telt el azóta, hogy megnyitotta első clubját Chicagóban, mikor megjelentek az első Playboy-nyuszik, a kinyitható poszterek a magazinban, amelyek szerinte segítettek bevezetni a szexuális forradalmat Amerikában és Playboy státusz ikonná válását. Hofner piaci részesedése kopott, hiszen nem képes felvenni a versenyt a Maxim illetve az Internet magazinokkal szemben. Ugyanakkor The Girl next door című reality show, amely a három vele élő hölgyről készül, sikeres licenszre számíthat.

Ashley Rovenheiser, az egyik nyuszi nyilatkozatában azt említette: "A nyuszi nem ül!" Nem lehet hozzájuk nyúlni, de nagyon kecsesen képesek kivinni az italt a vendégnek. Olyan izgalmas nyuszinak lenni és ő nagyon szeret az lenni. A klubban több mint ezer díszített kristálypohárban szervírozzák a koktélokat, és a fürdőszobák is felidézik a Playboy-hangulatot - jelentette a Reuters.