Márkanagykövetként csatlakozott a BioTechUSA Apparel nevű sportruházati üzletágához Nyári Dia. A színésznő kifogástalan formában van, alakját remekül kiemelik az elsőként Budapesten kapható kollekció testhez simuló darabjai.

Megnyitotta legnagyobb üzletét hazánkban az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA-cégcsoport. Az Allee bevásárlóközpontban található, 110 négyzetméteres exkluzív üzlet az egyetlen olyan bolt Európában, ahol a vállalat minden termékével találkozhatnak a vásárlók, legyen szó étrendkiegészítőkről és az eddig csak online elérhető, saját tervezésű Apparel ruházati termékekről, amelyek főként az edzőtermi edzést űzőket szolgálják ki.

A jelenleg 100-féle ruhatípusból álló, prémium alapanyagokból készülő Apparel termékcsaládban az aktív életmódot képviselők mellett a sportos divatot kedvelők is megtalálhatják a nekik tetsző darabokat.

Emellé a termékcsalád mellé állt több híresség mellett a Barátok Közt egykori sztárja, Nyári Dia is, aki a kollekció bemutatójának apropóján kifutóra állt az új üzletben.

A bemutató házigazdája Lékai-Kiss Ramóna színésznő-műsorvezető, a BioTechUSA márkanagykövete volt, a szetteket pedig a márka influenszerei és modellek segítségével mutatta be a vállalat: Kovács-Nyári Diána szintén a vállalat jótékony nagyköveteként a futás, Ferentzy-Kiss Virág fitnesz világbajnok az edzőtermi edzés, Gelencsér Tímea szépségkirálynő, műsorvezető a hétköznapi viselet, Novák Zalán, sportoló, influencer pedig a férfi kollekció alapdarabjait viselte.

„Óriási megtiszteltetés számomra, hogy nemcsak az esemény házigazdájaként, hanem az idei évtől márkanagykövetként is együtt dolgozhatok a BioTechUSA-csapatával. Egész életemben rendkívül fontos volt számomra az egészséges és fitt életmód, ami a vállalat által képviselt legfontosabb alapértékek egyike. Az pedig már csak hab a tortán, hogy az edzés mellett a rohanós hétköznapokhoz is olyan prémium minőségű ruházati termékeket kínál a vállalat, amely a kényelem mellett csodásan néz ki” – nyilatkozta az eseményt követően Lékai-Kiss Ramóna.

A kifutón végigvonult hírességeken kívül a cégcsoport több mint 100 véleményvezérrel dolgozik együtt több mint 10 országban fitnesz, e- sport, vegán, beauty, élsportoló és vlogger vonalon. A vállalat számára fontos, hogy hiteles személyekkel közvetítsék az egészséges életmódhoz kapcsolódó üzeneteket, így rendre olyanokkal dolgoznak együtt, akik maguk is fogyasztói a termékeknek és rácsatlakoznak a The Feeling of Success mottóra, ezzel másokat is inspirálva.

A nagyközönség többek között Kovács-Nyári Diána, Epres Panni, Dukai Regina, Gelencsér Tímea, Kiss Jenő, Kiss Virág, Lékai-Kiss Ramóna, Oczella Eszter, Oczella Krisztina, Szilágyi Szilvia és Tatár Csilla közösségi platformjain találkozhat az Apparel ruhadarabokkal, a nemzetközi influenszerek között pedig a kedvenc Apparel sportuhájába bújik sokak mellett Colleen Schneider, Ulisses és Diego Sechi is.

Több mint húsz éve az egészséges életmódért

A BioTechUSA több mint 20 éve dolgozik azért, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókkal ismertesse meg a mozgás, a kiegyensúlyozott és aktív életmód örömét. A „The Feeling of Success” mottóval azokhoz az átlagemberekhez szól, akik tudatosan élnek, és szeretnék kihozni minden helyzetből a maximumot. Az étrendkiegészítők és funkcionális élelmiszerek mellett az Appareal sportruházati termékkategória is egyre fontosabbá vált a cégcsoport számára.

„Fogyasztói igényekre reagálva két éve vezettük be a magyar piacra ruhakínálatunkat, amely kezdetben egy kisebb árukészlettel online volt csak elérhető. A sikeres tesztidőszak után bővítettük termékeink palettáját, és a vásárlóink visszajelzéseit is figyelembe véve teljesen az edzőtermi edzés iránt elkötelezett vásárlóink igényeire szabott prémium kollekciókat hoztunk létre. Tavaly két – összesen 100-féle ruhatípusból álló – saját tervezésű kollekciót vezettünk be a BioTechUSA márka alatt. A legnépszerűbb termékeink a női leggingsek, a melltartók, valamint a férfi pólók, amelyek együtt a teljes, ruházati termékekből származó árbevétel több mint 60 százalékát teszik ki. A fennmaradó 40 százalékon a pulóverek, rövidnadrágok és trikók osztoznak” – mondta Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport társtulajdonosa és vezérigazgatója.

Minden egy helyen

Az Apparel-kollekció bemutatójának helyet adó, az Allee Bevásárlóközpontban található, 110 négyzetméter alapterületű exkluzív üzlet különlegessége, hogy jelenleg ez az egyetlen olyan bolt Európában, ahol a BioTechUSA minden termékével találkozhatnak a vásárlók, legyen szó étrendkiegészítőkről vagy az Apparel teljes kínálatáról.

„Az előttünk álló időszakra nem titkolt célunk, hogy növeljük azon üzleteink számát, amelyekben a prémium sportruházati termékeink is megtalálhatók, emellett pedig folyamatosan bővítjük a kollekcióinkat is. Érdemes tehát figyelemmel követni minket, hiszen hamarosan további újdonságokkal is találkozhatnak vásárlóink a boltok polcain, illetve webshopjainkban” – tette hozzá Lévai.

PP: Professzionális szaktanácsadás, Prémium minőség

A BioTechUSA üzletekben fiatalos, sportos, barátságos környezet fogadja a fogyasztókat, a cégcsoport munkatársai pedig professzionális szaktanácsadással segítik őket egy esetleges életmódváltás, vagy a sportteljesítmény növelésének tekintetében, de tippeket adnak a megfelelő ruházat kiválasztásában is személyesen, illetve online. Miután a ruhákat prémium alapanyagok, kényelem és jól kombinálhatóság jellemzi, így azok nemcsak edzőtermi, de utcai viseletként is népszerűek.

„Bár a termékeink elsősorban az edzőtermi edzés szerelmeseinek szólnak, az idei év egyik trendje, hogy sportruházatot nemcsak sporthoz lehet viselni, hanem különböző outfitek alapdarabjai vagy kiegészítői is lehetnek. Stílusban a letisztult, lazább, oversize darabok hódítanak, a nyári divatba visszatértek az élénkebb színek, például a pink, a türkiz, de megmaradtak alapnak a földszínek is. Egyre inkább divatos sportmelltartót hordani felsőnek, vagy leggingset farmer helyett egy inggel, blézerrel” – avatott be a részletekbe Kovács-Dávid Andrea, a BioTechUSA Apparel kategóriamenedzsere.

(Borítókép: Nyári Dia. Fotó: Kaszás Tamás/Index)