Betsy Johnson nincs elragadtatva a Khy márkától és annak kitalálójától. A tervező meglehetősen kemény véleményt fogalmazott meg azokról a hírességekről, akik saját márkák indítanak.

Kylie Jenner bejelentette, hogy elindítja saját ruhamárkáját a Khy-t, ami többek között azért is különleges, mert nem a luxustermékek közé fog tartozni, hanem a megfizethető árú márkák közé. A bejelentés utád a sztár interjút adott, amiben kifejtette, hogy a Khy azt képviseli, hogy ki is ő igazán, a kollekcióban megjelenő kreativitás pedig az ő szabadságát tükrözi.

A márka novemberben elsején startolt el, de már van, aki lopással vádolja Kylie Jennert.

Betsy Johnson egy Londonban élő, kreatív rendezésre, fotózásra, castingra és stylingra szakosodott multidiszciplináris művész és rendező, aki többek között a YEEZY vizuális igazgatójaként is dolgozott. Ő azzal vádolja a sztárt és annak márkáját, hogy az általa szeptemberben indított PRODUCTS nevű márkájának koncepcióját koppintja.

„Elküldtük Kylie és az egész csapata számára a @products.ltd koncepcióját, irányvonalait, illetve egy linesheetet 6 hónappal ezelőtt. Érdekes koncepció Kylie...érdes.

Köszi a kreditet. B**zd meg a támogatásod”

– fejtette ki véleményét a tervező a Hype Beast beszámolója szerint.

„Eközben a diákhitel-számlámat mustrálom. A seggemet is kidolgoztam ezért. Mint sok másik munkásosztálybeli gyerek, akik a szaktudásért hajtják a seggüket, nem születtek azzal a lehetőséggel, hogy csak úgy megvalósíthassák az ötleteiket. Tudom, kik a támogatóim a divaton belül, illetve kívül. Nagyra is értékelem őket...

Ha titeket is felcsesznek a lusta celeb márkákra épülő üzleti modellek, vendégeim vagytok.

Dolgozó emberek, ne veszítsétek el a reményt, mi nagyobb célokat dédelgetünk, mint egy gag kollekció meg egy táska. Hosszú meccs lesz” – tette hozzá.

(Hype Beast)

(Borítókép: Kylie Jenner. Fotó: GettyImages)