Zseniális húzással csinált viccet a luxusmárkából a svéd üzlet, ami 4 ezer forintér kínál alternatívát a Balenciaga több mint 300 ezres termékére.

A rajongók már megszokhatták Demna Gvasaliatól, a Balenciaga tervezőjétől, hogy különösen értékeli a luxusdivatot és szeret polgárpukkasztó termékeket készíteni. Ilyen volt a „tönkretett” tornacipő elképzelése is, amikor lényegében egy szakadt edzőcipőt adtak el az embereknek 1850 dolláros, azaz 640 ezer forint körüli áron.

A Balenciaga új kollekciójában sem foglalkozott az emberek véleményével és kiadott egy 925 dollárba, azaz 320 ezer forintba kerülő szoknyát, ami lényegében nem más, mint egy derékra tekert törölköző.

Az új termék hamar internetes mémmé vált és villámgyorsan bejárta az internetet. Az IKEA pedig remek érzékkel mérte fel a piaci rést.

Az IKEA is trendteremtő: bemutatjuk legújabb a 2024-es tavaszi kollekció sztárját, a VINARN törölköző-szoknyát”

– írja a svéd lakberendezési áruházlánc magyar közösségi oldalán.

Ha valaki mindenképpen egy törölközővel a derekán szeretne utcára menni, akkor érdemes elgondolkodnia az IKEA alternatíváján, ugyanis a svédek által készített opció a Balenciaga-termék árának közel egy százalékába, pontosabban 3990 forintba kerül csak.

Sőt a szoknyának is kiváló törölköző még több színben is kapható az IKEA oldalán.

(Borítókép: Balenciaga. Fotó: GettyImages)