horoszkóp
1

Hátborzongató reklám készült a netes társkereső veszélyeiről

2017.05.23. 18:40

A Love Story című kisfilmet egy spanyol mobilszolgáltató, a Movistar tette közzé a napokban, nagy sikert aratva a mondandójával. A reklám az internetes társkeresők veszélyére, az online zaklatásra hívja fel a figyelmet és int óva minden felnőttet és gyereket. 

A videó egy cukormázas szerelmi történettel indít, egy kamasz fiú és egy kamasz lány ismerkedik egymással mobilos applikáción keresztül. Csetelnek, képeket küldenek egymásnak, végül személyes találkozóra szánják rá magukat. Megbeszélik, melyik parkban találkoznak és ki milyen színű ruhában lesz. A randi helyszínén aztán jön a csavar, és kiderül a hátborzongató igazság. 

A reklám szerint egyébként 150 millió megtévesztő profil is lehet az internetes oldalakon.

Sajnos a Randiblog olvasói is jól tudják, milyen egy ilyen történetbe belekeveredni, kaptunk már több olvasói levelet témában. Ha van önnek is hasonló története, kérjük, ossza meg velünk!

Ön is írna?

Véleményét, hozzáfűznivalóját és főleg saját tapasztalatait vagy történetét küldje be nekünk e-mailben! A Randiblog e-mailcímén folyamatosan várjuk az üzeneteket. A levelekkel kapcsolatos leggyakoribb kérdések válaszaiért pedig ide kattintson!

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!