A bíró okos lánya tulipánosra beretvált punciszőrrel, egy szál melltartóban lovagol meg egy bakkecskét, így megy Mátyás királyhoz Budára. A székely asszony kéjesen nyergel a faszorrú ördög hátán, akit később a királylány legnemesebb testrészéből ráz ki egy katona. Egy másik mesében, A királykisasszony jegyeiben pedig ott a mindennőkurva-tétel.

Jankovics Marcell, a Magyar népmesék forgatókönyvírója és rendezője egy vele készült 2009-es interjúban azt nyilatkozta, a magyar népmesék tele vannak örömmel és élettel, aminek örülni kell: "milyen borzasztó lenne, ha magyar királylányoknak nem lenne puncijuk". "Annak vagyok a híve, hogy a mesének az igazi életre, a legfontosabb dolgokra kell fölkészítenie. Márpedig a világon a férfi-nő kapcsolat a legfontosabb, és ha e téren egyesek rossz irányba mennek el, prűdek lesznek, akkor inkább ártanak, mint használnak az ügynek" – nyilatkozta Jankovics Marcell a Krónika magazinnak. A királykisasszony jegyei, A székely asszony meg az ördög és A bíró okos lánya című mesékben egyértelmű utalásokat látni erre. Szavazzon, Ön szerint melyik a legpajzánabb?

A királykisasszony jegyeiben ott a mindennőkurva-tétel

A szegény embernek születik egy fia, a malacának pedig három kismalaca. A fiú felcseperedve a király kertjében legelteti a malacokat, akik táncolnak a körtemuzsikaszó hallatán. Ezt meglátja a királylány, és már rohan is, hogy megszerezze a malacokat. A gyeröknek azonban nem kő az arany, azt kéri, a malacért cserébe a királykisasszony "rántsa fel a zubbonyát, majd húzza fel kötözködésig". A királykisasszony természetesen megmutatja csúnyáját cserébe a malacokért. A népmesét illetlennek találta a román Országos Audiovizuális Tanács (CNA), és figyelmeztetésben részesítette a műsort sugárzó csatornát.

A bíró okos lánya Mátyás királyhoz tulipános pinaszőrben megy

A felséges király próbatétel elé állítja a bíró okos lányát. Előbb leküldet egy lyukas korsót, hogy foltozza be a bíró, különben a fejét veszi, aztán ugyanezt eljátssza a malomkővel, végül arra kéri a bíró okos lányát, hogy menjen fel hozzá Budára, se ruhába, se meztelenül, se lóháton, se kocsin, se gyalog, se az úton, se az út mellett, és ajándékot vigyen is meg ne is. A lány meztelenre vetkőzik, csak a melltartó marad rajta, fog egy bakkecskét, arra felteszi az egyik lábát, kezébe vesz egy galambot, és a bakkecskén tulipánosra beretvált pinaszőrrel elmegy Mátyás királyhoz. Amikor a király kérdőre vonja őt a pinaszőr miatt, annyit mond: "azt Isten teremtette rám, a mellemet én nevelgettem, ezt én szégyellem, ezért dugtam ezt el".

A székely asszony meg az ördög

Az asszonyt, aki mindent visszájára cselekedett, például jobb ételek helyett rosszabbakat vitt, a férjura megszivatja, és belecsalja egy gödörbe, hogy megszabaduljon tőle. Az asszony az ördög segítségét kéri, és hát hopp, ott egy ördög, aki azt kéri, üljön a hátára. Kiviszi hát a gödörből az asszonyt, aki aztán nem hajlandó leszállni a faszorrú ördögről (3:20), és nyargalni kezd annak hátán. A székely asszony kéjesen nemet mond. Aztán persze szembejön egy délceg katona, aki alkut köt az ördöggel, leszedi az asszonyt a hátáról, cserébe az ördög megteszi őt királynak. Ennek pedig azt a módját választja, hogy elfoglalja a király leányát, azaz a testét, és természetesen a lába közénél belébújik. A királylány ennek következményeképp hálóingjében virgonckodik az ágyában. A katona megjelenik, majd annyit mond, rázva a királylányt a két lábánál, bújj ki ördög, mert én akarok belébújni! És persze a királyleány legnemesebb testrészéből kijön az ördög (6:13).

Akad még a magyar népmesék közt olyan, amiben találni szexuális jellegű, vagy épp perverz utalást, A királykisasszony cipője című mesébe, aki akarja, beleláthat egy szadomazo kapcsolatot, sőt még kukkoló is van benne.

Ön szerint melyik a legpajzánabb?