Chris Donald angol szerelőnek különös érdeklődési köre van: a verdákra gerjed. Ez önmagában még nem lenne meglepő, sok férfi van ezzel így, de 38 éves hősünk kíváncsisága nem csupán mentális természetű. Ő meg is dugja az autókat. A The Sun-nak adott interjújában elmondja: "van, aki a didikre, van, aki a könnyű numerákra hajt, én a karosszéria vonalaira bukom". Talán épp neki szól a Queen slágere: I'm in love with my car!
Kit, a farodra figyelj!
Chris szenvedélyének alakulásában nagy szerepe van Kitnek, a Knight Rider beszélő autójának, akit kamaszként mindig is csodált. 17 éves korában kezdett szexuálisan érdeklődni a járművek iránt. Első szerelme egy kék Peugeot 205-ös volt, akit Laurának hívott. Következő szabadidőpartnere Lydia, egy egészen különleges BMW 735i volt. Érdekes módon a TotalCar munkatársai nem is említik az autó szexuálisan vonzó mivoltát. Pedig ők is tesztelték. Talán nem pont így.
Chris az elmúlt húsz év során több mint 30 különböző modellel létesített szexuális kapcsolatot. Tett egy kis kitérőt a vízi járművek világába is: meghágott két motorcsónakot és a haverja egyik jetskijét is.
Az autó fetistiszta, aki egyébként tartós párkapcsolatban él (egy hús-vér nővel!), fűtött és kárpitozott dupla garázsában bonyolítja szerelmi légyottjait. Barátnője elfogadja fura szokását, talán ő a porszívóval lép félre néha. Remélhetőleg néhány év múlva tudósíthatjuk majd önöket a kis géputódok születéséről.
"Egy szép autó nekem az érzékek kavarodását jelenti. - mondja el Chris- Az illatokról szól, az érzelmekről és az ízekről. Ha látok egy csodálatos Mercedest, tudom, hogy ágyba tudnék bújni vele." Az autószerelő kifejezetten szereti a különleges darabokat. Megunt partnerei között találunk Bentley Arnaget, Porschet és egy Jaguar XK8-at is. Saját autói között -amelyek mindig vágyai tárgyát képezték- az utolsó egy krémszínű bőr kárpittal borított Jaguar X-Type.
Auto-erotika a gyakorlatban
Chris saját weboldalt tart fent, blogol és lelkesen ápolja a kapcsolatot azzal az 500 másik bizarr rajongóval, aki oldalainak rendszeres látogatója. Az állandó olvasóközösség táborában nemcsak férfiak, de nők is képviseltetik magukat. Bár ezen a német reklám óta ki csodálkozna?
Az auto-erotika híve több mint 20 olyan emberrel ismerkedett meg on-line, akik később -a közös kaland reményében- elvitték hozzá járművüket. A látogatók videóra vették Christ, amint meghágja az ő drágaságuk incselkedően tárulkozó kipufogóját, miközben ők maszturbáltak. Lenyűgöző édeshármas.
A weboldalon olvashatunk a szerző négykerekű szerelmi kalandjairól. Ha beteges vágya felkeltette érdeklődésünket, tanácsait a Hogyan szeretkezzünk egy autóval? címszó alatt tanulmányozhatjuk. Útmutatójában felhívja a figyelmet, hogy a kipufogó megdugásán túl még számos egyéb dolgot tudunk kezdeni kedvencünkkel. Előjátékként ajánlja az autó testének nyalogatását, csókolgatását, simogatását. A motorháztetőn való meztelen hempergés szintén csodálatos élmény lehet, függetlenül attól, hogy a karosszéria hideg-e vagy meleg. Ebben az esetben arra kell ügyelni, hogy ne tehénkedjünk rá a könnyen behorpadó pontokra. A váltóbot segítségével viszonozhatjuk az autónak a nekünk tett szolgálatot; erre a célra leginkább a dió, karbon és titán váltófejek alkalmasak. A luxusautók bőrkárpitja érzékibb élményt nyújthat, mint egy nő tenyere vagy ujjai. Ráadásul könnyű tisztán tartani.
Az autók hardcore szerelmesei az olajos differenciálművekre, motorokra és gumikra is gerjedhetnek. Van, aki megkóstolni is szereti a gépi nedveket, bár a The Sunnak a szerelő megjegyzi, hogy ők talán túl messzire mennek. Chris az izgalom további fokozására ajánlja az egyéb fétisek bevetését: bőrszerkók viselését, egy másik fél bevonását és a szerepjátékot is.
Tippjeiben megjegyzi, hogy a koszos, sáros autóval való szex még több természetes izgalmat adhat az élményhez, de a madárürüléket, a gyantát és a bogártetemeket -higiéniai okokból- érdemes eltávolítani. A bizarr fétis gyakorlását csak egészséges szexuális életűeknek ajánlja. Figyelmeztet -ha meg is személyesítjük a szexi gépet- tartsuk észben, hogy mindez csak fantázia. Kivéve persze szex közben.
Ha belekezdünk autónk becézgetésébe, tudnunk kell: ha a motort túráztatjuk akció közben, akkor csak olyan kocsival dugjunk, amelynek legalább négy kipufogója van. Figyeljünk, mikor kezd forróvá válni a talaj a farkunk alatt. Ha túlhevülnek a csövek, akkor az végzetesen élvezetes utolsó dugás lesz. Végül pedig a legfontosabb, bár kissé régimódi tanács: ismerjük meg autónkat, mielőtt közelebbi viszonyba bonyolódnánk vele.