A Disney cég kénytelen volt lecserélni az "álmok valóra válnak" (dreams come true) szlogenjét, mert egy brit pornóproducer már régebben használta azt. Persze egészen más szövegkörnyezetben.
Michael Wightman, a 45 éves newcastle-i pornógyáros erotikus filmeket forgalmazó vállalata számára védette le a "Hely, ahol az álmok valóra válnak" ('A Place Where Dreams Come True') mondatot .
A Disney szintén ezt a szlogent használta vidámparkja reklámjában, amíg az ügyvédei el nem buktak a brit filmessel szembeni harcban.
Ez Dávid győzelme volt Góliát felett - foglalta össze az ügyet Wightman.
A Disney az eset után kénytelen-kelletlen módosította szlogenjét. Mostantól egy névelővel kiegészített mondatot hallhatnak a gyerekek. "A hely, ahol az álmok valóra válnak" (The place where dreams come true) - adta hírül a Metro internetes újság.