A prostitúció elfojtása miatt született meg, mára pedig Japán egyik legnagyobb bevételi forrását jelentik a Love Hotelek. Nyílt és titkos légyottok helyszíne ez az intézmény, belsőépítészeti csodákkal: akváriumnak, könyvtárnak, börtönnek álcázott helységek, vagy épp Hello Kittys szado-mazo szobát rejtenek a sivár falak.

A Love Hotel név egy közkedvelt szerelmi szállodát takar Japánban és Dél-Koreában, amit kimondottan olyan párok számára találtak ki, akik szexuális együttlétükre keresnek megfelelő helyet. Hasonló intézmények Közép-Amerikában is, különösen Guatemalában működnek, ott autohotel a nevük.

Klikk, még több szobáért!

A diszkrét külső belsőépítészeti csodát takar

A szerelmi szállodák általában japánul ajánlják a pihenést, időszakokra osztva - a szobák nappal olcsóbbak és csúcsidőn kívül is kedvezményesebbek. A bejárás ezekbe az intézményekbe diszkrét, javarészt nem is találkozik a látogató a személyzettel. A gépiesített portán csupán egy gombnyomással lehet kiválasztani a kívánt szobát, aminek díját csak használat után kell kifizetni az automatánál - az ár attól függ, mennyi időt vett igénybe a légyott.

A Hello Kitty szado-mazo szobában énekkel is büntethetnek

Míg kívül általában a sivárság jellemző ezekre az épületekre, - van olyan hotel, ahol ablakok egyáltalán nincsenek, minél kisebb esélyt adva ezzel a lebukásnak - a belsőépítészet extravagáns. Némelyik szoba freskó-szerű anime karakterekkel van díszítve, gyakori a börtönökhöz hasonló, szado-mazo célszerszámokkal felszerelt stúdió, de találhatunk könyvtárnak vagy akváriumnak álcázott szobát, és ha még mindig nem elég a perverzióból, egy osakai szállodában Hello Kitty szado-mazo lakosztály is a rendelkezésre áll. Kareoke gépezettel.

1,4 millió pár veszi igénybe évente a hoteleket

Japánban a Love Hotelek teaszobákból fejlődtek ki, amelyben annak idején prostituáltak fogadták a vendégeket. Először csak pár szoba kiadásával próbálkoztak a vállalkozók, 1953-ban, a törvényes prostitúció eltörlésével viszont fellendült a szex hotelek piaca. Mai napig nagy igény van erre a szolgáltatásra, hiszen a legtöbb fiatal még mindig a szüleivel él együtt. Forgalmi bevétele a Japán anime piac bevételének kétszerese.