Maurizio Matteucci, a Cofanifunebri nevű olasz cég vezetője a cég honlapján 12 euróért kínálja koporsós naptárát, számolt be róla az AHN. A naptárban dögös csajok állnak a koporsók előtt, pontosabban úgy bújnak hozzájuk, mintha azok pasik lennének.
"Jó marketingfogás, de azért is hasznos, mert így lazábban lehet venni egy ilyen komoly témát. A koporsók ugyanolyan fogyasztási cikkek, mint bármi más, úgyhogy úgy árulom őket, mint bármilyen más fogyasztási cikket. A naptár nagyon népszerű." - mondta le Matteucci az ötletről.
A római katolikus egyház erős nemtetszését fejezte ki a naptár miatt.
Matteucci öt évvel ezelőtt találta ki a koporsós, dögös csajos naptárt, de akkor még csak a cég honlapján volt elérhető. Mostanra viszont annyira népszerű lett, hogy a cégvezető elmondása szerint muszáj volt kinyomtatni - írja a Daily Record.
A naptár ötlete egyébként akkor pattant ki a férfi fejéből, amikor az eladásai kezdtek csökkenni, ezért sürgősen szüksége volt valami jó és egyben provokatív reklámra.