A Viagra néven forgalmazott kék pirula, immár kilenc éve segít a potenciaproblémákkal küzdő férfiak millióin. Bevezetése óta több mint 27 millió ember próbálta ki a világ 120 országában. Volt, akinek bejött, volt, aki belehalt. Ilyen sikerre csak jó marketinggel tehet szert egy termék, utánanéztünk hát, hogyan hirdeti az igét a Viagra gyártója. Reklámokat keresgélve számos izgalmas alkotásra bukkantunk, amiket a gyártók láthatóan az épp aktuális piac igényeihez hangoltak. A cél mindegyik reklámban közös, a nézőpontok azonban különböznek. A hirdetések közül olyan sok keltette fel figyelmünket, hogy bele sem férnek egy cikkbe, így most válogatásunk első része következik.
|
Amikor a férfi boldog
A következő két reklámban az a közös, hogy mindkettő a Viagra hatásától boldog és kiegyensúlyozott férfit mutatja be. Az első videó egy vadnyugati kocsma hangulatát idézi, ahol a Viva Las Vegas mintájára épülő dallal csábítanak - a nagyon is vonzó - férfiak a Viagra használatára.
Az alábbi videó a stressztől impotens managerpopulációt célozza meg, és bemutatja, milyen bugyután és szürreálisan boldog lehet az ember egy jó dugástól.
Az elégedett nő
Amellett, hogy a biztosan álló faroktól a férfi visszanyeri önbizalmát, nem utolsó sorban a nők is boldogok. Még akkor is, ha egy vén pasit kell meglovagolniuk.
Ha nem szeret a péniszed
Elégedett a férfi, elégedett a nő, de a pénisznek sem árt a boldogság. Konkrét kérdésekre konkrét válasz, country stílusban.
Ha túl sok a jóból
Mit lehet tenni akkor, ha néhány kiadós dugás után is aktív a pasi? Az ellenreklám tanúsága szerint egy merev farok rengeteg dologra használható.