horoszkóp

Aranylövéssel végezte ki agyhalott fiát a brit anya

2010.01.15. 15:11
Az angol asszony állítja, szeretetből ölte meg fiát, akinek szerinte rettenetes fájdalmai voltak. Frances Inglisnek ez volt a második próbálkozása, az első eutanázia-kísérletét megakadályozták az orvosok. Az 57 éves asszony szerint fia nem szenvedett, amikor meghalt, bár a heroin túladagolása általában fulladásos halállal jár.

Gyilkossági kísérlet és gyilkosság miatt állították bíróság elé azt az 57 éves brit asszonyt, aki heroinnal adagolta túl agyhalott fiát, hogy véget vessen a szenvedéseinek, írja a The Sun. A Dagenhamben élő Frances Inglis elmondta, nem rossz szándékból, hanem szeretetből ölte meg a 21 éves, Tom nevű fiút, aki szerinte megkönnyebbült, amikor beadta neki a halálos injekciót.

Tom Inglis 2007 júliusában szenvedett balesetet, kiesett egy mozgó mentőautóból, és súlyos agyi károsodás érte. Anyja, aki egyébként szakképzett nővér, a baleset után két hónappal úgy döntött, véget vet fia szenvedéseinek, és heroint injekciózott be neki. Az 57 éves, háromgyermekes asszony a bíróság előtt tett vallomásában elmondta, hogyan szerzett East London utcáit járva 2 gramm heroint, és a hogy az intézetben, ahol fiát ápolják, három napig kellett várnia a megfelelő alkalomra, hogy egy lopott fecskendővel beadhassa neki.

„A karomban tartottam, és mondtam neki, hogy szeretem. Elaludt, végre megbékélt” – idézte fel az asszony. A fiú szíve ugyan valóban megállt, az orvosoknak azonban sikerült őt újraéleszteniük. Az anyát már ezért a kísérletért is bíróság elé állították, és akkor is óvadék ellenében volt szabadlábon, amikor 2008 novemberében ismét próbálkozott: Ekkor már elbarikádozta a kórterem ajtaját, hogy az orvosok végre ne tudják újjáéleszteni a fiát. „Láttam, hogy rettenetes fájdalmai vannak. Tudtam, hogy a kicsikém a poklon megy keresztül” – indokolta tettét a bíróságon, majd kiemelte, nem rosszindulatból, hanem szeretetből ölte meg gyermekét.

Heroin túladagolás

A légzés hatékonysága lassan csökken. A szapora, fulladozó légzés a tüdőbe történő folyadék beáramlásnak köszönhető. A fokozódó oxigénhiány következtében a vér belilul, ami az ajkak elszíneződésében a legszembetűnőbb. A pupillák pontszerűvé szűkülnek, és szívelégtelenség lép fel. A halál oka általában fulladás. Forrás: KIDS