A Lindner lengyel koporsókészítő vállalat a 2012-es naptárában meztelen nőkkel reklámozza termékét. A csajok mindegyike egy-egy nemzetet képvisel, méghozzá úgy, hogy pucér testükre festékkel rajzolták rá a különböző országokra jellemző ruhákat. A tűsarkús bajor pincérnő például Németországot testesíti meg.

Hiányosan öltözött modellekkel reklámozza koporsóit a lengyel Lindner nevű koporsókészítő. A tűsarkúban pózoló szépségek egytől egyig meztelenek, testükre azért festékkel ruhákat rajzoltak, méghozzá tematikusan. A meztelen nők mindegyik egy-egy nemzetet képvisel, van például brit őrnek festett szőke nő, bajor pincérnő, aki Németországot képviseli, csipkébe és kalapba bújtatott olasz nő.

A szokatlan reklámstratégiát választó cég ezt szánja a 2012-es naptárának, amelyben csak a meztelenség újdonság, az ötlet nem:  a tavalyi naptárban PVC-be öltözött nők reklámozták a koporsókat. A lengyel katolikus egyház akkor ezen kiakadt, azzal érveltek, hogy a halálban nincs semmi szexi, és ez az összefüggés egyszerűen zavaró.

A Lindner vállalat 2004 óta nőkkel reklámozza termékeit, amelyek közt van ökokoporsó is, ami papírból készült. A cég képviselője azért rukkolt elő évekkel ezelőtt a provokatív naptárral, mert a koporsók eladása csökkenni kezdett, szüksége volt egy ütős reklámra. Arról, hogy ez a reklámstratégia mekkora mértékben tett jót az üzletnek, egyelőre semmit nem tudni. Mint ahogy azt sem, ki az, aki ezeket a naptárakat megveszi.