Egy átlagos meztelenkedős reklámra, vagy egy egyszerű autómutogatásra szinte lehetetlen visszaemlékezni, ezért a reklámfilmesek már egészen extrém ötletekkel állnak elő néha. Néha betiltják, de elfelejteni nem lehet.

Pinának tűnő hangképző szervek

A gusztustalanságokra amúgy is kapható MTV brazil emberei az elején nyitva hagyják a kérdést, hogy egy eldeformálódott pina és szintén eldeformálódott pina társai énekelnek-e. Tovább haladva már biztos, hogy nem az, és csak simán gusztustalan, később pedig kiderült, hogy mindössze mozgó hangképző szerveket mutatnak. Szexért máshova kell menni, de ettől függetlenül ilyet mi nem szeretnénk rendszeresen megnézni.

Összepisált elegancia

A Harvey Nichols nevű divatmárka is megunta a szokásos reklámokat a semmibe néző modellekkel, ezért feldobta az összképet. A semmibe néző modellek most is megvannak, de egészen más benyomást kelt úgy, hogy a nadrágjuk egytől egyig úgy néz ki, mintha bevizeltek volna. Az új kollekció szlogenje: "Próbáld meg visszatartani az izgatottságodat!" A nadrágon lévő foltok kiváltotta közfelháborodás persze csak még nagyobb hírverést adott a kollekciónak.

Lereszelt kar

A motorbalesetek megelőzésére szolgáló reklám tényleg el akar rettenteni, de nem a szokásos úton. Ahelyett, hogy valami kemény balesetet mutatnának, egy férfi a beton segítségével gyakorlatilag lereszeli az egész karját, hogy aztán boldogan megmutassa a kamerának a véres csonkot.

Elefántsperma a tévéből

Íme egy igazán vicces darab, amit sajnos be is tiltottak: a két férfi vadul nézi a baromi jó tévéjét, amiben épp két elefánt dolgozik egy kiselefánton. A tévé annyira király, hogy szinte beleképzelhetik magukat a nézők a filmbe, ezt pedig azzal mutatják be, hogy némi elefántsperma tényleg rákerül az egyik néző arcába.

Szőrös hónalj és nyalás

Az unalmas férfias Old Spice reklámok mellett nagyon kontrasztos ez a fura darab, ahol egy képből előbújó stift egy vénasszony nyelvét helyettesíti, ami egy igazán szőrös redneck hónalját nyalogatja. Nehéz hova tenni a képsorokat, de végül is sikerül felhívnia a figyelmet a termékre.

Használtál volna inkább kotont!

Nem csak ocsmánykodásért szokás reklámokat betiltani, itt van például az a híres amerikai óvszer reklám, ami úgy próbálja rávenni a fiatalokat a biztonságos digidugira, hogy bemutatja a jövőképet: egy síró, hisztiző és elviselhetetlen gyereket. Kicsit erős utalás, de tényleg elég ijesztő.