Weegee, vagyis Arthur Fellig egy, a XX. század első felében tevékenykedő fotóriporter volt. Leginkább arról híresült el, hogy fekete-fehér képein a korabeli fotósiskoláktól eltérően nagyon realista, nagyon naturalista módon ábrázolta a környezetet, amiben mozgott.
Weegee a New York-i Lower East Side-on tevékenykedett alapvetően, és a 30-as, 40-es években fejlesztette ki a rá jellemző stílust, méghozzá azzal, hogy a város tűzoltóit, mentőit követte útjukon, így számos balesetről, sérülésről számolt be szokatlanul realista stílusban. Bűneseteket, baleseteket korábban New Yorkban nem fényképeztek ennyire részletesen. Hasonló stílusuk miatt az amerikai Brassainak is tartják.
A korai években a képeit a Herald Tribune, a New York Post és a Sun vásárolta, jellemzően a bűnügyi rovatban jelentek meg alkotásai. Munkastílusa nagyon passzolt a korai bulvárlapokhoz. Autója hátuljában alakította ki a sötétszobát, amiben előhívta a képeit, így nem elég, hogy általában nagyon gyorsan odaért a bűnügyi helyszínekhez, de a lapok számára leadható végeredményt is nagyon gyorsan előállította.
Aztán ahogy teltek az évek, Weegee stílusa úgy változott. Elkezdte érdekelni a filmezés, olyan rendezők mellett dolgozott, mint Stanley Kubrick, saját rövidfilmeket is rendezett. Amiatt, hogy elkezdett más körökben mozogni, más képeket kezdett készíteni, elkezdte a társasági életet fotózni. Élete második felében nagyon sokat járt Európában, főleg a Daily Mailnek fotózott, valamint könyves, filmes projektekben vett részt.
De a legfontosabb, hogy az 50-es évektől kezdve elkezdett kísérletezni. Eleinte panorámaképekkel próbálkozott, aztán áttért egy sokkal érdekesebb dologra. Elkezdett torzított fotókat készíteni, valamint különféle prizmákon keresztül fotózni. Természetesen abban a közegben kísérletezett, amit látogatott, így rengeteg, csodálatosan torz képet készített különféle híres emberekről, kezdve Erzsébet királynővel egészen Marilyn Monroe-ig, valamint az éjszakai élet figuráiról, meztelen modellekről, aligruhás táncosokról is gyártott egy rakás sorozatot.
A képein mintha elvarázsolt kastélyban járnának a szereplők, azzal a különbséggel, hogy ezeket Weegee torzította ilyenné, nem egy vidámparki görbe tükör.
Arthur Fellig 1968-ban, 69 évesen halt meg.