MILF-eket keresnek az elhibázott melltartókampányba

2013.05.02. 14:45
Vicceskedni akartak egy melltartókat áruló cég munkatársai a legújabb kampányukban. Egyelőre úgy néz ki, nem jött be, hogy MILF-nek nevezték el a marketing akciót. Amikor egy kifejezés megrekedt a pornóvideók címkéjeként, nincs jó szándékú, anyák napi kezdeményezés, ami fel tudná emelni.

Egy online melltartókereskedő cég minden nőt arra kér, hogy küldjenek nekik anyasággal kapcsolatos fotókat a közelgő anyák napjához időzítve. "Csatlakozz hozzánk az anyák ünneplésében. Küldd el nekünk a kedvenc anyákhoz kapcsolódó képeidet (te és a gyerekeid, te és az anyád, stb.) egy 100 dollár (kábé 20 ezer forint) értékű melltartó újraszabásért" - szól a felhívás. Az akcióból még kilenc nap van hátra, eddig hatvan bejegyzéssel.

mlf
Fotó: True & Co

A True & co. kampánya viszont erősen megosztja eddig a bloggereket, és a Facebookon kommentelő nőket, a kampánynak ugyanis a MILF nevet adták. A MILF eredeti jelentése nem más, mint Mothers I'd Like To Fuck (azaz anyák, akiket dugnék), itt viszont egy kisebb csavart akartak bedobni, a szöveg ugyanis így szól: Mothers I'd Love To Fit (aminek a pontos jelentését nehéz megadni, valami olyasmi lehet, hogy: anyák, akikre szívesen hasonlítanék).

Egyelőre megúszta a cég, hogy nagyobb szidalmazó komment háború robbanjon ki a Facebook honlapján. Az a néhány komment viszont csak arról szól, hogy ezt bizony elnézték a marketingesek. "Hatalmas bukás, a betűk eredeti jelentése soha nem fog megváltozni. Ezt még egyszer át kellett volna gondolni" - mondta egyikőjük. "Szörnyű, szörnyű ötlet. Szexista és modoros. Egyszerre szomorú és sértő, ha így akarnak a nők magukra hivatkozni" - tették hozzá.

Ön szerint vicces?

  • 463
    Miért ne lenne?
  • 391
    Nem igazán
  • 327
    Nem érdekel

Ez a kétes kampány elég kellemetlen a True & Co.-nak, annak ellenére is, hogy most tuti megismerik a nevét, mert az eddigi irány szerint, mintha őszintén segíteni szerették volna a nőket. Azzal indult például minden, hogy az alapítók írtak egy programot, aminek kitöltésével nagyjából kijön melyik a számukra legmegfelelőbb melltartó, majd a cég ötöt postáz is, amit nyugodtan felpróbálhatnak, így elkerülhetik a melltartó keresgélés viszontagságait.