Valószínűleg az lett volna a legutolsó dolog, ami eszébe jutott volna bárkinek is az USA legnagyobb megfigyelési botrányával kapcsolatban, hogy reklámcélokra használják majd fel Edward Snowden nevét. Azt pedig végképp nem sejthette senki, hogy egy fehérneműmárka lesz az, aki így akarja eladni a bugyijait. Ön szerint vicces? Vagy ezzel már túlzás viccelni?

Az Ads Of The World találata szerint a Blush lingerie fehérneműmárka gyorsan reagált az USA legnagyobb megfigyelési botrányára, és jól kihasználta azt, hogy bugyikat reklámozzon a botrány főszereplőjének, Edward Snowdennek a nevével.

Edward Snowdenről annyit kell tudni, hogy korábban az USA nemzetbiztonsági szervénél dolgozott, majd miután kilépett, jól felnyomott mindenkit, és azóta menekül. Úgy tudni, hogy jelenleg Oroszországban van, elvileg Ecuadorba tart, és már olyanok is segítenének neki, mint az erősen rendszerkritikus Rage Against The Machine zenekar gitárosa, Tom Morello.

Vicces, vagy nem vicces?

Na de a lényeg, hogy a Blush Lingerie ebben a sztoriban képes volt meglátni a poénfaktort, és plakátjukon egy fehérneműt viselő nő szájába a következő mondatot adták: "Kedves Edward Snowden! Vannak még feltáratlan dolgok." Utalva ezzel természetesen arra, hogy vajon mi lehet a csábosan néző modell bugyikája alatt. Ön szerint vicces a reklám? Vagy úgy gondolja, hogy ezzel a témával nem szabad viccelődni? Szavazzon!