Gyáva volt személyesen értesíteni őket a munkaviszonyuk megszüntetéséről, ezért dolgozóit rövid SMS-ben bocsátotta el egy floridai étterem tulajdonosa. A poén az egészben, hogy a főnök még egy televíziós csatorna megkeresésére is üzenetben reagált.

Egy floridai étteremtulajdonos bezárta az üzletét, és minden alkalmazottat elbocsátott – SMS-ben – írta a nydailynews. A Winter Parkban található Barducci’s olasz kajálda tulajdonosa úgy döntött, hogy túl sok lett volna szemtől szemben tájékoztatni dolgozóit arról, hogy az étterem július 4-én bezárt. "Köszi a segítségeteket, de ki vagytok rúgva" – ennyiből állt mindössze az SMS.

"Szerintem ez erkölcstelen, gyávaság" – nyilatkozta Jodi Jackson, aki két évig dolgozott a Barducci’s olasz bisztróban. A tulajdonos, Gregory Kennedy ráadásul mindenféle figyelmeztetés nélkül küldte el meglepetés SMS-ét 12 dolgozónak a bezárásról. Még a legutolsó fizetésüket sem kapták meg.

A tulaj a tévécsatornának is SMS-ben válaszolt

Amikor egy tévécsatorna megpróbálta felvenni a kapcsolatot Kennedy-vel, ő küldött egy újabb szöveges üzenetet, amelyben igyekszik hárítani a szemrehányásokat: "Sajnos nap mint nap újabb vállalkozások kénytelenek bezárni Orlando-szerte, különösen az étterem szektorban" – írta. "Dolgozom a problémák megoldásán, beleértve a kifizetéseket, amilyen gyorsan csak lehet."

Jackson, aki az étteremben főzött, sírt az interjú során, mondván, szerette volna, ha abból a pénzből fizeti ki őket, amit rajtuk keresett. De nem csak a dolgozók pénzéről van szó. Ügyfeleket is cserbenhagyott, akik megtudták, hogy a Groupon-kuponok, amiket megvásároltak, nem válthatók be a csődbe ment bisztróban. A csatorna szerint Groupon visszatéríti azon vásárlók pénzét, akik már megvették a kuponokat, amennyiben felveszik a kapcsolatot a céggel.