Bikinis és fehérneműs modellekkel kínálta egy férfi, Nick Nudy a motoralkatrészeit az eBayen, és a csajokkal rengeteg vásárlót szerzett. A módszer a legősibb, legolcsóbb reklámfogás – nyilvánvalóan elég hatékony.

Bikinis modelleknek köszönhetően nőtt az eBayen az érdeklődés a motoralkatrészek iránt – és egyben ez a világ leghímsovénabb marketingfogása, azonban működik. A modellek természetesen mélyen dekoltált, minimum C-kosaras mellekkel hirdetik a kacatokat.

Egy bizonyos Nick Nudy nevű férfi bérelte fel a bikinisfehérneműs nőket. Mr. Nudy saját online aukciós shopot nyitott az eBayen, Babe Not Include címmel. A legegyszerűbb és leginkább célratörő marketing eszközt felhasználva két év alatt igen népszerű lett az alkatrészeket kínáló aukciós webshop, a világ minden tájáról érkeznek ügyfelek az oldalra. 

„2010-ben elkezdtem régi motorok alkatrészeit felvásárolni, a legkeresettebb motocross és sport motorokét. Körülbelül egy vagy két évvel később kezdtem eladni az alkatrészeket, már megvolt az ötlet, hogy modellekkel vonzzuk be a vásárlókat" – nyilatkozta Mr. Nudy a Daily Mailnek .

Nudy emlékeztetett arra, hogy nagyon nagy a verseny az eBayen, és a dekoltázsok valóban segítettek abban, hogy kivívják a vásárlók érdeklődését. A modelleket ügynökségen keresztül rendelte a marketingzseni, holott amatőr ügyfelek ritkán keresik meg az ügynökségeket, ilyesfajta munkákkal pedig talán még sosem.

Ahogy közzétette a képeket, hirtelen rengeteg ajánlatot kapott, köztük olyanokat is, amelyek azt tudakolták, hogy a jócsajokat motoralkatrészekkel együtt árulják-e, meg lehet-e őket is 'vásárolni'. A webshop neve feltehetően ezek miatt a kérések miatt változott Babe Not Include-ra, azaz, hogy a csajok nem számítanak bele. Ugyan a módszer elég olcsó és hatásos, de kétségtelen, hogy működik.