Szerdán a New York-i Macy’s áruház előtt leplezték le az Emporio Armani legújabb óriásplakátját, amelynek kedvéért Victoria Beckham ismételten fehérneműre vetkőzött. A jeles esemény alkalmából azok a vásárlók, akik 85 dollárnál többet költöttek aznap a divatházban fehérneműre, lefotóztathatták magukat az énekesnővel, aki egy Swarovski-kristályokkal kirakott nadrágban és komoly válltömésekkel pózolt fehérneműs mása előtt – számolt be róla a DailyMail. Miután Beckhamné a helyszínen pár szóban méltatta a tervezőt és a két fotóst, Mert Alast és Marcus Piggott-ot, kifejtette, hogy együtt dolgozták ki a koncepciót, és ő ezúttal sokkal dramatikusabb és erősebb látványvilágot szeretett volna viszontlátni a fotón. Ennek köszönhető bizonyára az is, hogy annak a bizonyos szüléstől megereszkedett hasnak, amire korábban annyit panaszkodott, a képeken nyoma sincs.
Komoly felkészülés
A leleplező ünnepségen adott interjújában Victoria Beckham őszintén bevallotta, komolyan készült a fotózásra, ugyanis hiába gondolja úgy valaki, hogy elég jól néz ki, ha fehérneműre kell vetkőzni, akkor tényleg a legjobb formáját kell mutatnia. A kidolgozottabb test érdekében állítása szerint újra elkezdett edzeni, és nagyon sokat futott is, így kellő önbizalomra tett szert ahhoz, hogy a kamerák elé tudjon állni. Egy korábbi fotózás során ugyan arra kérte az illetékeseket, hogy a hasát és a fenekét ne hangsúlyozzák ki a képeken, a most készült óriásplakát egy aszketikusan lapos hasú Beckhamnét mutat, bár tény, a feneke szemből tényleg nem látszik. "Victoria feneke tabu. Nyilvánvalóvá tette mindenki számára, aki a képeken dolgozott, hogy a fenekét ne emeljék ki. Azzal is viccelődött, hogy csak ő és a férje láthatják, hogy valójában milyen a hasa, amin látszódnak a terhesség nyomai" - nyilatkozta egy forrás korábban a Daily Expressnek. Az énekesnő korábban egyébként nyilvánosan is panaszkodott arról, hogy nagyon csúnyán néz ki meztelenül, és hasán terhességei miatt például lóg a bőr. Az új plakát kapcsán levonható legforradalmibb tanulság tehát, hogy terhesség után kinyúlt bőrre nem szükséges se plasztikai sebészet, se Photoshop, némi edzés és futás után magától is simán eltűnik.
Először David Beckham vetkőzött
Giorgio Armani a családból először David Beckhamet kérte fel arra, hogy legyen a modellje. A két férfi még 2002-ben barátkozott össze, amikor Armani tervezte az angol válogatott ruhatárát. A focista természetesen igent mondott, és 2007-ben alá is írták a három évre szóló 12 millió (más források szerint 20 millió) fontos szerződést. Az első fotók már ebben az évben kiszivárogtak az alsógatyára vetkőzött hírességről, majd 2008 júniusában újabb hirdetés következett. Pár hónappal később pedig a Sun buzgón boncolgatni kezdte, hogy vajon mitől is domborodik olyan impozáns módon David Beckham méregdrága alsónadrágja. Felvetődött ugyanis a gyanú, hogy az ominózus alsónadrágot kitömték, és a futballsztár valójában nem ilyen mérettel van megáldva. Beckhamné természetesen azonnal kikérte magának férje méretét, és Kyle Sandilands ausztrál dj is azonnal melléállt: szerinte sem volt szükség semmilyen manipulációra, egy közös vizelés során szerzett tapasztalatai szerint Beckhamnek valóban nincs oka panaszra.
A férjének köszönheti
Mint később kiderült, David Beckham vetkőzése duplán is kifizetődött családjának, hiszen az első kampány révén Armani és Beckhamné is összehaverkodott. A tervező ekkor kérte meg az általa stílusikonként definiált Victoria Beckhamet, hogy ugyan lépjen férje nyomdokaiba, és legyen ő is a cég egyik fehérneműmodellje. A párja fotóira oly büszke focistafeleség hasonló feltételekkel szerződött le a céghez, mint David Beckham, pedig szerinte hites ura sokkal szexisebb. Szerencsére Armani meg volt győződve az énekesnő kvalitásairól. "Victoria egy stílusikon, egy rendkívül dinamikus hölgy, akinek befolyása és ismertsége hatalmas felhajtást hoz majd az üzletnek" – nyilatkozta a Telegraphnak. Miután Victoria Beckhamet is fehérneműre vetkőztette, a cég úgy döntött, hogy csinálnak egy olyan hirdetést is, amin a házaspár együtt szerepel. A tavaszi és nyári kollekciót népszerűsítő közös óriásplakátok először Olaszországban jelentek meg az utcákon még 2009 elején – írja a DailyMail.