A 43 éves modell továbbra is az egyik legdögösebb híresség ezen a bolygón, így a Spar őt kérte fel arra, hogy legyen saját szépségápolási termékcsaládjának a reklámarca. Korábban Heidi Klum népszerűsítette a Beauty Kiss termékeket, itthon pedig Horváth Évát kérték fel erre a feladatra. A cég egyébként más termékei esetében is szívesen alapoz arra a gondolatra, hogy az ismert arcok növelik az emberek vásárlókedvét.

Kiderült, hogy a 43 éves, egykori szupermodell milyen fotózáson is vett részt pár héttel ezelőtt, és arra is fény derült, hogy valamit nagyon félrehallottak azok, akik egy ausztrál cég reklámkampányára tippeltek. A korábban több kozmetikai cég – többek közt a Revlon és a Maybelline – kampányában is feltűnt híresség ugyanis a Spar megújult Beauty Kiss termékcsaládjának lett a legújabb reklámarca, és a nemrég nyilvánosságra került fürdőruhás képek a kampány munkálatai során készültek. A fotókat és televíziós hirdetést pár héttel ezelőtt készítették el Los Angelesben James White fényképész felügyelete alatt.

A Spar Österreich hivatalos honlapján már megtalálható egy kép a fekete fürdőruhában pózoló hírességről. Az itt található sajtóközlemény szerint a televíziós reklám május 28-án debütál, és este nyolctól a honlapon is megtekinthető. A kissé felújított termékcsalád pedig várhatóan ősszel érkezik meg Magyarországra, és egyelőre még nem dőlt el, hogy hazánkban is a híres modell kampányával reklámozzák-e majd – tudtuk meg a Spar Magyarország kommunikációs vezetőjétől, Laber Zsuzsától.

Nincs egyedül

Gerhard Drexel, a Spar Österreich vezetője elmondta, a cég szívesen alkalmaz hírességeket, ha termékeik népszerűsítéséről van szó, és persze nagyon büszke arra, hogy sikerült leszerződtetniük a 43 évesen is dögös szupermodellt. Ezt a márkát korábban egyébként Crawford német kolléganője, Heidi Klum reklámozta külföldön, Magyarországon pedig Horváth Évát kérték fel erre a feladatra.

A bio termékcsalád honi népszerűsítését ezzel szemben Tápai Szabina kézilabdázóra bízták, a német nyelvterületeken pedig Mirjam Weichselbraun műsorvezető próbálta rávenni a vásárlókat arra, hogy éljenek környezettudatosabb módon az üzletlánc termékeinek segítségével.

Szintén a magyarországi Spar reklámarca Szávay Ágnes teniszező is, aki természetesen az egészséges termékek kampányához adta az arcát. A Splendid márkanév alatt futó tisztítószereket pedig Európa-szerte a Született feleségek sorozat egyik legpedánsabb szereplőjének megformálója, Marcia Cross színésznő próbálta megkedveltetni a vásárlókkal.