Furcsa mellek, felemás csípők és eltűnt bordák jellemzik a H&M új bikinijeit bemutató modelljeit. Illetve modelljét, mert hiába van többféle alkata, ez ugyanaz a nő.

Nagy nap virradt a kiborgok jogegyenlőségéért küzdőkre: a H&M nemcsak hogy robotnővel reklámozza új bikinikollekcióját, de ráadásul kis testi hibás példányt alkalmazott a feladatra.

Az egyébként tetszetős fürdőruhákat egy olyan modellre aggatták rá - és itt most a köztereken látható plakátokról beszélünk -, akiről kisebb-nagyobb szekercékkel hasítottak le egy-egy darabot, és láthatóan melleit is olyan testfelületekre helyezték át, amelyekről szerencsétlen cicik sosem álmodtak volna: elöl, lent, középen, ráadásul újraformázva.

Ön szerint?

Fotosoppal csalni kicsit azért, hogy a modellen jobban mutasson az adott ruhadarab, nem ritkaság. Akkor azonban túl feltűnő, ha bögyösebbé korrigálnak egy nőt, akinek az oldalán nem látszik a melltöbblet. Vagy ha a csípőjét fogó modell a kezei fölött szélesebb és gömbölydedebb, mint a kezei alatt. Esetleg, ha a kissé kitekeredett modell bordái, noha kellene nekik, nem látszanak. Akkor pedig végképp, ha a különböző felvételeken más-más alakja ugyanannak a hölgynek: citromsárga bikiniben gömbölyűbb, aszimmetrikusban soványka, tarkában pedig újrafazonírozott mellű. Persze az is lehet, hogy ezek tényleg kiborgok.

Korábban írtunk már egy hasonló lélegzetű promóciós bakiról: a Triumph olyan karcsú nőkkel reklámozott alakformáló fehérneműt, akiknek biztosan nincs szükségük effélére.