Izrael egyik leghíresebb exportterméke, Bar Refaeli modell saját fehérneműmárkát hozott létre Under.me (kb. Alattam) névvel, aminek most készült el az első reklámfilmje.
Az egyébként visszafogott modell az új reklámjában teljesen meztelen. Persze ügyesen csinálták meg, a modell intim testrészei nem látszanak. Ettől függetlenül jó kérdés, hogy ha valaki bugyit reklámoz, akkor pont bugyi miért nincsen rajta. A videóban azért akadnak olyan részek, amikben Refaelin a saját tervezésű ruhái vannak, de sokkal meghatározóbbak azok a pillanatok, amikor például meztelenül áll a tükör előtt, vagy a vizes ajkait harapdálja.
Hasonlóan céltalan meztelen reklámot készített szintén egy saját terméknek a napokban Heidi Klum is, aki az Astorral közösen készített sminkcuccait árulja. A modell a plakáton meztelenül fekszik, intim testrészeit eltakarja, a testét pedig festés díszíti.
De az elmúlt napok terméséből megemlíthetjük Tom Ford új lookbookját is, amiben meztelen modellek próbálják bemutatni a tervező ruháit.
Szintén nem túl rég, tavaly télen Madonna jelentkezett egy olyan plakáttal, szintén egy saját termékét árulva, egy parfümjét, amin nem volt rajta ruha. Az énekesnő egy tükör előtt pózolt félmeztelenül, melle felét megmutatva.
A legemlékezetesebb pucér reklám viszont minden bizonnyal Helena Christensené, aki még 2010-ben reklámozta ruha nélkül a Reebok fenékfeszesítős cipőjét. A reklám már csak azért is emlékezetes lehet, mert a fenékfeszesítő cipőt végül elkaszálták, a Reebok 25 millió dolláros bírságot kapott azért, mert hamisan állította, hogy cipői járás közben feszesebbé teszik a viselő fenekét.
A két legelterjedtebb termékcsoport, ahol meztelen reklámokkal találkozunk a parfümöké és furcsamód a sportszereké, valamint a testápolóké. A Reebok pucér kampánya mellett a Nike-nak volt egy olyan kisfilmje, amiben azt hirdették, hogy a cipőjük annyira természetes, mintha az emberen nem lenne semmi.
A meztelen parfümreklámra pedig Eva Mendes egy korábbi CK-reklámja jó példa, amiben a színésznő a saját mellét fogdossa érzékien, hogy így hirdesse a parfümöt.
De ne hagyjuk ki a Fa tusfürdők reklámját, amelyeknél gyakorlatilag a brand része lett, hogy pucér nők reklámozzák a tusfürdőt, jellemzően úgy, hogy nem tusfürdővel mosakodnak, hanem valamilyen természetes vízforrásban, például tengerben vagy egy vízesés aljában.
A Fa megoldása annyira népszerű, hogy több cég is átvette a dolgot, például a sokáig kifejezetten visszafogott Neutrogena is. Egy tavalyi reklámjukban a modell eleinte csak a cégtől megszokott fehér fehérneműs szaladgálást produkálja, aztán hirtelen váltás áll be, és jön a Fa-ra jellemző cicimasszázs.