Helena Christensen a Triump reklámarca már nagyjából három éve, a cég egyik új kollekcióját ő is tervezte. A darabok egészen visszafogottak, de a 45 éves modellnek sikerült megmutatnia a katalógusfotókon, hogy a nagyibugyi is lehet erotikus.

A 45 éves Helena Christensen a dán fehérnemű-márka, a Triumph arca, lassan négy éve, idén a cég egyik kollekcióját is ő tervezte.

Míg Christensen 2011-es bemutatkozása a Triumphnál egy szokásos, szexi modelles, szexi fehérneműs kampány volt, addig az idei kollekció jóval visszafogottabb.

Nem tudni, hogy ez azért van-e így, mert Christensen a visszafogott fehérneműket részesíti előnyben, vagy azért, mert egy idősebb korosztályhoz szeretne szólni a ruháival, de az biztos, hogy a retro hatású fehérneműk között akad néhány, ami sokkal közelebb áll egy nagyibugyihoz, mint bármilyen más szexi bugyihoz.

Magas derék, széles pántok, pasztellszínek és fodrok jellemzik az új kollekciót, tényleg nagyon jól sikerült a retrósítás. Viszont még ennél is jobban sikerültek a reklámfotók.

Egyrészt Christensen megint megmutathatta, hogy még 45 évesen is kvázi tökéletes teste van, másrészt az is kiderül a képekből, hogy teljesen mindegy, mit adunk egy modellre, a megfelelő személyen még a magasderekú nagyibugyi is nagyon erotikus tud lenni.