Először is meg kell említenünk, hogy a múlt heti válogatásunkat, amikor a Szigeten lófráló fiatalokat szondáztuk, egyértelműen Rita nyerte, aki műanyag férfikezeket viselt a melltartóján, ezzel garantálva, hogy valaki mindig fogja melleit. Persze az is lehet, hogy a plasztikmancsokkal akarja távol tartani a mellre túlságosan fogékony szigetes közönséget.
Medveczky Ilona – egyenesen a szekrényből
Már az esküvőn megállapítottuk, hogy Medveczky Ilona ruhája olyan, mintha viselője csak beesett volna a ruhásszekrénybe a darabok válogatása közben, majd végül adva a dadaizmusnak, tényleg azokat vette fel, amik ráakadtak. A képzeletbeli történetet tovább fokozva, lehet, hogy a művésznő fenekét nem is direkt engedte látszatni a ruha, hanem csak szegény Medveczky fennakadt egy kilincsen. Tudjuk, hogy az esküvőre kell kalap, de kell a Bazilikába fenék?
Szögeczki Ágnes – pusztító pinkben
Fotósunk sajnos talpig úriember, ezért úgy látjuk, tuti használt valami szűrőt az egykori villalakó ruhájának fotózásakor, mert ezen a képen annyira nem is brutális, mint élőben. Szögeczki úgy nézett ki, mint valami mesterséges adalékokkal erősen súlyosbított eperfagyi egy pötty vaníliával a tetején. Az arany egyébként nem lenne rossz választás, meg jó, hogy többször is visszaköszön a ruháján, de sajnos addigra, mire ezt igazán értékelni tudtuk volna, szétmarta a retinánkat a pinknek ez a gyilkos árnyalata. El tudják képzelni ezt a ruhát a feszület mellett?
Schmuck Andor párja –selyempapírban
Szeretjük mi az összetett és nehezen értelmezhető dolgokat, de azért az, amivel Schmuck és a párja készültek a jeles napra, talán tényleg több volt a soknál. A celeb kötőjel politikus teljesen visszahúzódó öltönyt választott, így minden figyelmet kísérőjére terelve. Lehet, hogy nem kellett volna. Talán leopárd és sárkány jellemzi a két lábat, a melltartónál viszont nekünk valamiért a szilva ugrik be. Biztos a színek furcsa játéka, mindenesetre az összhatás olyan, mintha valaki egy elegáns kimono utolsó cafatait öltötte volna magára.
Rubint Réka – kisebb nem volt
Medveczky Ilona után Rubint Réka érkezésekor szorult belénk a szusz egy rövid pillanatra, de ez a pillanat semmiképp sem lehetett rövidebb, mint Rubint Réka ruhájának a hossza. Látjuk, hogy Rubint lábai nagyon szépen ki vannak dolgozva, de lehet, hogy erre a pap és a hivek itt nem annyira kíváncsiak. Az egészet pláne azért nem értjük, mert az ország edzőjének felesége a vállára terített egy kendőt, jelezve, tudja, hogy nem illik templomba menni fedetlen vállal. Szerintünk ágyékkötő hosszúságú szoknyában sem.
Orosz Barbara – a haja öltözteti
Orosz Barbara ruhájával nem volt komoly baj igazából, bár valahogy az egész inkább a strandközeli bazársorokon látott egyentörölközők mintáját idézte. Kifejezetten örültünk neki, hogy Orosz ruhájának hossza abszolút Bazilika-kompatibilis. Azt viszont mindenképpen meg kell jegyeznünk, hogy ehhez a hajhoz nagyon nehéz öltözködni. Ha az ember tarkát vesz fel, szinte biztos, hogy ütik egymást a frizurával, de leginkább annak színével, ha pedig sötét, egyszínűt, kiemelve a hajkoronát, akkor biztos, hogy csak arra emlékszik majd a nagyérdemű a találkozásból, hogy itt járt egy gyufa magas sarkúban.
Csisztu Zsuzsa - bébiboleróban
Az önfeledten táncoló sportoló-műsorvezető ruhájában volt számos jó pont, meg egy pár rossz is. Nagyon élveztük, hogy ugyanazok a színek köszönnek vissza a fűzős felsőn, mint a cipőn, és a bolerószerű válltakaró barnája is megegyezett a szoknyával. Ízléses választás. A vállat fedő kis textilt viszont nem igazán értjük. A fűzős megoldás eleve azt vezeti elő, hogy megemlítsük, Csisztunak micsoda hatalmas mellei vannak, a vállat takaró kis textil pedig keretbe foglalja az egész dekoltázst, és szinte parancsolja, hogy: ne az arcom nézze, hanem a mellem! Ha ez volt a cél, sikerült.