Idén a Millenáris Teátrum adott otthont a jubileumát ünneplő Cosmopolitan magazin Bikinishow-jának. A fél nyolcra invitált tömeget koktélok és étvágygerjesztő falatkák várták, miattuk az előtérben nagyobb tömeg verődött össze. Ezt később csak az idő tudta megoldani azzal, hogy haladt előre: aki már jóllakott, beljebb mert húzódni. Háromnegyed kilenckor el is kezdődött a műsor.
Amíg ez nem történt meg, azzal próbáltuk elütni az időt, hogy kiderítsük, miért van ekkora áradat. Az embertömeg összetételéről az ajtónál álló kisasszonyoktól próbáltunk érdeklődni. "Figyi! Ide 1700 név van felírva, fogalmam sincs, kik ezek"- mondta jogos kérdésünkre válaszolva az egyik mosolygós hölgy. Tippünk szerint éhes-szomjas marketingesek, forgalmazók és szponzorok, no meg a sajtó képviseltette magát. Eközben sokan telefonon értesítették ismerősüket, hogy nem kell sietniük, mert egyelőre csak "téblábolás van."
Állva eszünk, mint a lovak
"Ühhh, itt nem lehet leülni"- csalódott az egyik vendég, akinek már jó előre fájt a lába, látva, hogy négy órán át garantáltan ácsorogni fog. A szponzorok jobban jártak, mert a kifutó mellett 2-3 sornyi széket kipakoltak számukra a rendezők. Hiába, a kasztrendszer máig működik.
A nézők között felfedeztük a mindenhol megjelenő Puskás Petit, akit valószínűleg az unalom hajt az ilyen eseményekre; Debreczeni Zitát, aki ebben az esetben Majka nélkül demonstrált; Bartók Krisztiánt, aki már hasonló sorsra jutott, mint Puskás, hiszen mindenhol összefutunk vele, de lila napszemüveget ritkán visel.
Kezdődjön a show!
A Nike belehúzott. Négy, cseppet sem vékony táncossal indult a bemutató, amiben volt valami szívet melengető, hiszen nem pálcikanők vonaglottak, hanem combos, hús-vér csajok. Azért, hogy ne szállhassunk el a látványtól, a táncosok mögött információkat lehetett olvasni a melltartó viselésének aranyszabályairól. Éljenek a tudományosan is alátámasztott marketingkampányok! " A nők melle sportoláskor 8-as alakot ír le." Ezzel csak annyi a baj, hogy vagy olvasunk, vagy a ruhákat nézzük, a kettő egyszerre még mindig nem megy.
Szabó Patrícia, a Cosmopolitan főszerkesztője a hangulatos kezdés után jött ki a színpadra, és egy rövid beszédet tartott. Kihangsúlyozta, hogy tíz éves a Cosmo, és nosztalgiázott is az első évről. Olyan, általa fontosnal vélt eseményeket emelt ki 1997-ből, mint Bill Clinton és Monica Lewinsky lenyűgözően romantikus viszonya, vagy a Baljós árnyak premierje. Megemlítette csatlakozásunkat is a NATO-hoz, és a kereskedelmi televíziózás megjelenését. A végén azt hangsúlyozta, hogy "a célcsoportunk az olvasók, mindig ők voltak a legfontosabbak."
Tokio, Paris, London, Sydney, Rio, Athén, New York.....
A koreográfus elképzelése az volt, hogy egy-egy nagyvárosra jellemző kompozíciót kreál a bikinikből. Néhol erőltetettre sikeredett, de sajnos nem ez volt a legrosszabb. A világítás egyáltalán nem kedvezett se a modelleknek, se a közönségnek:az összes bőrhibát tízszeresére nagyította és kihangsúlyozta. Véleményünkkel nem voltunk egyedül, még a NetCasting Modell-és Hostessügynökség is - akik a rendezvényre a lányokat biztosították - egyetértett velünk. Balázs és Brigi ezenkívül azt is fájlalták, hogy a nagy felfedezettjüket, Bánhidi Vivient "lenyúlták" a Jóban Rosszban sorozat készítői. Kétségtelenül Bánhidi volt a legszebb celeb bikiniben.
A beszívott hasú Tóth Gabinál nem kellett volna erőltetni a kétrészest, Gallusz Nikiből meg nem kellett volna droidot varázsolni. A többiek sajnos nem tudták túlszárnyalni az erős közepest. Gianninak azonban sikerült alább adnia: a kifutón elismerően fütyült minden hátsó fertályra, ami elvonult előtte, hogy ezzel is öregbítse az olasz macsók jó hírét. Na persze nem is igazán róluk szólt az este, hanem az apó ruhadarabokról, melyek kimondottan kedves példányok voltak. Mindenki találhat megfelelőt magának, csak akkor nem, ha beleszeretett a spagettipántos tanga verzióba. Idén ugyanis ez nem divat, vagyis nem trendi. Most a színeken van a hangsúly. Szerencsére.