Zártkörű bemutatók
A sikeresek közé tartozik a Dior, amely erre az alkalomra emelt építményében ezer meghívottnak mutatja be a divat nagyhetén új kreációit, John Galliano, a vezető tervező legutóbbi egyiptomi útjának ihletére aranyszínbe vonja az emelvényt. A Chanel egy elegáns belvárosi luxuspalotában két alkalommal vonultatja fel a topmodelleket 300-300, gondosan kiszemelt meghívott előtt, esetenként 49 ruhakölteményt mutat be.
A divathét első szemléjét a régi párizsi tőzsde épületében, a Brongniart-palotában tartja a Torrente, ugyanitt kerül sor az utolsóra, Elie Saab bemutatójára.
A Versace az előkelő Ritz hotel úszómedencéjét választotta a show színhelyéül, Christian Lacroix és Valentino a képzőművészeti főiskolán, Scherrer a Ledoyen étterem pavilonjában varázsol divatparádét, Jean-Paul Gaultier a Porte dorée palotában vonultatja fel a lányokat. Emanuel Ungaro, Givenchy és néhány más tervező viszont szinte családi körben, magában a divatházban, egy-egy alkalommal alig néhány tucat meghívott előtt prezentálja munkásságát, hogy ily módon, mint Ungaro hangoztatja, visszatérjenek a gyökerekhez.
Divatbábok
Maurizio Galante olasz divatbemutatója bábszínház lesz: 1:5 arányú figurák fogják hordani kreációit, ezeket bábosok fogják mozgatni a pódiumon. Az ötlet a 18. században fogant: akkor volt szokás felöltöztetett játékfigurákat küldeni a potenciális vevőkhöz, akik így otthonukban választhatták ki a nekik tetsző modellt.
Chantal Thomass nyolcéves távollét után jelentkezik: fehérneművel és fürdőruhákkal. Hubert Barrere, a fűző specialistája esti fehérneműt és fűzőket mutat be kínai és japán ihletésű modellekkel.