A JBS rájött arra, milyen az igazán jó férfi alsónemű reklámja, és 2007-es kampányában gyönyörű, félmeztelen nőkre adta a fecskéket. Első hallásra lehet, hogy ez ugyanolyan erőltetettnek tűnik, mint amikor valaki egy tábla csokiba beleharapva él át orgazmust a tévé képernyőjén, de a dánok próbálták ennél viccesebben felfogni a kérdést. A kampány legújabb sorozata a poénkodásról átállt a kemény erotikára, és ezt megcsavarta egy bizarr fricskával: használt férfi alsógatyát szagolgató nőket ábrázolnak a fotók, ráadásul elég szexin.
Nagyon egyszerű és egyben zseniális alapgondolat szülte a reklámokat: a férfiak nem kigyúrt félmeztelen férfiakat akarnak bámulni egy alsógatya reklámban, sokkal jobban meghatja őket egy - rafináltan kitakart mellű, de - félmeztelen, hosszú lábú nő látványa. Főleg, ha a szexi nő tévét nézve sörözik, borotválkozik vagy rögbimezben pózol, mindezt a legprofibb mozgó- és állóképekkel megjelenítve. Melyik férfi ne vágyna egy seggét vakaró, fociimádó haverra, aki sörrel eszi a müzlit és még jó melle is van?
Mindezek után kíváncsian várjuk a 2008-as női bugyi kampányt. Reméljük, hogy a cég a nőknek is dob egy pár csontot, és használt selyembugyit a fejükre húzó, kockahasú pasik pislognak majd ránk a reklámokból.