A téma szakavatott ismerői meglehetősen felemás módon viszonyulnak a jelenséghez. Winkler Róbert például a prevencióra hívja fel a figyelmet, némiképp túlhangsúlyozva a kézifék jelentősségét. Kezdjük is összeállításunkat jótanácsaival:
"Autóban szexelni veszélyes, ezért ellenzem. Fontos, hogy a kézifék be legyen húzva és hogy a kerekek ne a Duna felé nézzenek. Érdemes dugás előtt három másodpercet rászánni arra, hogy képzeletben meghosszabbítsuk a kerekek vonalát. Ennyi idő alatt át lehet tekinteni, hogy biztonságos helyzetben állunk-e. Mindenképpen a kézifék használatára hívom fel a figyelmet, illetve, hogy sebességben kell hagyni az autót parkoláskor. Azért fontos a kézifék, mert a váltót könnyű kifickándozni."
Az autó a dugásra legalkalmatlanabb környezet
Meglepő módon Bazsó "Karotta" Gábor sem túl lelkes. Sőt: "Az autó a dugásra legalkalmatlanabb környezet. Ráadásul minél érdekesebb, jellemzően annál alkalmatlanabb a szexre. Például egy Lamborghiniben csókolózni is csak kaméleonok tudnak, míg egy tatamis platójú Zsukban bukfencezve is csinálhatja az ember a ponyva alatt. Sőt ott még a laprugók meghitt nyiszogása is a kivénhedt epedák otthonosságát sugallja."
A kormányváltós, illetve műszerfalváltós autók biztonságosabbak
A Totalcar szerkesztőségének egy másik megbecsült tagja, Ákos, a témát hallva szintén váltókról kezdett beszélni: "A váltó a legnagyobb gond, ezért a kormányváltós, illetve műszerfalváltós autók mindenképpen előnyt élveznek. Nagyszerűek ezért a régi Fiat Ducato teherautók, főleg, mert ott egyben van az első üléssor."
A Velvet szellemi vezetője szerint nagyban csökkenthető a váltók szeszélyességéből fakadó kockázat, ha további óvintézkedésként kövekkel támasztjuk ki a gépkocsi kerekeit, bár ez a romantikából legalább annyit elvesz, mintha a szülők hálója előtt kellene elosonni. Akadt azonban olyan szerkesztőségi hang is, aki egyszerűen nem értette, mi a parkoló autóban történő dugásban a kunszt. Ezt a híresen nagy Velvet-barát Jáksó László fedi fel most nekünk.
Jáksó és a sportérték
Jáksó a mozgó autóban való szexet mélységesen elítéli, nem úgy a parkolós verziót, rámutatva a napszak fontosságára. "Az autó sokkal izgalmasabb nappal, amikor járókelők mászkálnak. Éjszaka mi a sport benne? - kérdezte, majd meg is válaszolta: - Az éjszakai sportérték pusztán abban rejlik, ha a riasztó a harmadik lökésre beindul. Ekkor ugyanis az a sportérték, ha az ember álló farokkal előre mászik és remegő kézzel keresi azt a kicsi gombot." A műsorvezető nosztalgikus emlékeit azzal toldotta meg, hogy vele is csak ugyanolyan dolgok történnek, mint bárki mással. Ő egyébként kategorikusan el is határolódik az esti-éjszakai autós szextől.
Hazudik a polskis
Egyes iskolák úgy tartják, hogy bizonyos autómárkák (Lincoln, VW Polo) fokozzák, míg mások (Polski Fiat, Smart) csökkentik az élvezeti értéket.
"A márka önmagában jól hangzik, például ha terepjáród van. Az én 13 éves koszlott Grand Cherokeem önmaga azonban nem fokozza a nemi vágyat, mivel ha nem pakolok el, ülni sem lehet benne, nemhogy dugni. Szerintem igenis fontos a márka." Jáksónak cáfolatként egy szerkesztőségközeli személy tapasztalatait hozzuk fel, aki szép szál legény létére emlékezetes perceket töltött egy Polski Fiatban.
"Hazudik a polskis, legfeljebb úgy érthette, hogy ennek is megvan a maga bája - mondta Jáksó. - Ezzel az a baj, hogy a hölgy a lovaglás eső mozdulatainál már beveri a fejét, ez már szado-mazó meg én egyébként sem szeretem hallani azt a tompa puffanó zajt, amit egy hölgy feje a kelt a plafonon. A polskist ez nyilván azért nem zavarta, ha szereti verni a nőket."
|
Ki kell használni az útlezárásokat
S hogy mi a legalkalmasabb helyszín? A választ keresve olyan reflexszerűen sejlik fel előttünk az autósmozik félhomálya, mint az űrrepülés szó hallatán Anettka neve. Az autós mozi azonban idejétmúlt, körkérdésünkből kiderül ugyanis, az igazán minőségi autós szex a véletlen ajándéka:
"Az autós szexet általában a szenvedély szüli, nem úgy van, hogy az ember beül a kocsijába, hogy akkor megyek, és dugok egyet, hanem a vágy miatt nem tűr halasztást, és épp ezért marad az emberben jó élmény az autós dugásokról. Mellesleg nem kell hozzá például szabad lakás, ezért is elsősorban a fiatalok űzik ezt a sportot, amikor az embernek lényegében mindegy, hogy hol, csak dughasson. Bár én speciel utoljára Marokkóban autószexeltem, úgy négy éve, amikor egy kőomlás elzárta az utunkat, és kb. két órát kellett várni, amíg a markoló eltakarította" - nyilatkozott egy gyakorló, de neve közléséhez már gyáva autószexelő. Érdekes módon másnál is a forgalomkorlátozások, dugók (jaj), útlezárások várakozással terhes nehéz percei adták az ihletést:
"Nekem annak idején a forgalomlassításokkor voltak autósdugásos tapasztalataim. Ez manapság különösen időszerű, ezért ajánlom minden fuvarozónak, aki az országot rója. Bátran vigye magával feleségét, kedvesét, és használja ki a traktoros útlezárásokat. Viszont nem szabad elfelejteni, hogy ha elhagyjuk a járt utat, könnyen elakadunk a susnyásban. (Lásd keretes írásunkat!)"
|