Kedden mutatták be az Arany János utcában található Aranytíz művelődési házban a Nike új, tavaszi kollekcióját, melyben, mint arra Csordás Emőke, a cég PR tanácsadója is rámutatott, a sportruházatot gyártó cég kiterjesztette a sport fogalmát. "Meghagytuk a sportot, és adtunk hozzá zenét" - vezeti be a sajtó képviselőit a tanácsadó a multicég remek, újszerű filozófiájába. Hamar kiderül, hogy a Nike egyre inkább koncentrál a nőkre, és úgy ítéli meg, számukra a legmegfelelőbb sport nem más, mint a tánc, bár, mint arra Csordás Emőke rámutatott, ehhez is kitartás, edzés és ügyesség kell, nem lehet ám csak úgy bárkiből táncos.
|
A második kollekció a klasszikus aerobic darabokat egyesíti. A munkatárs elmondása alapján a termék csakis a jó szellőzés miatt rendelkezik ilyen nagy kivágással. Ezek a pólók belső melltartóval, divat-szakszóval élve "inner supporttal" rendelkeznek, vásárolhatók B, C és D kosaras változatban. A pólóba hátbetétet is helyeztek, mert állítólag ott van a legtöbb izzadságmirigy, a hónalj problémáját ezek szerint a tavalyi kollekcióban már megoldották. Az aerobik-kollekcióban tehát rendkívül biztonságban vagyunk, mozgásszabadságunk biztosított. A tophoz illő nadrág első ránézésre pusztán egyszerű utcai viseletnek látszik, de sztreccsanyagból van, így abban is nyugodtan táncolhatunk vagy az utcai harcokból is kivehetjük a részünket, amikor a legkevésbé számítanának ránk.
Harmadikként a fitt tréning kollekcióval ismerkedünk, amit leginkább a jógához, vagy a mostanában nagyon divatos pilateshez ajánljanak. "A Nike-nál ugyanis rájöttünk, nem elég a funkcionalitás, nem elég, ha elvezetjük a nedvességet, ennél többről van szó. Minden topot több darabból állítottuk össze, hogy a darabok külön is mozogjanak, és ezáltal biztosítsák a nagyobb kényelmet" - halljuk a tréningkollekció jellemzőjét, és már rohannánk is jógázni, de még megtudhatjuk, a termékeket nem árt alaposabban megnézni, hiszen apró logók figyelmeztetnek arra, mely termékek tartoznak össze, így elkerülhető, hogy a kollekciók öszekeveredjenek.
Következik a gravity kollekció, ami laza, utcai termékekből áll és a tartós ruhadarabokra koncentrált. "Ez a száz százalék poliészter, elnyűhetetlen melegítőfelső gyermekkorunk melegítőit idézi, melyek annyira tartósak volt, hogy még ma is megvannak mindenkinek a padláson" - ismerteti a tervezők indítékait a bemutatónál segédkező hölgy. És ezek után már csak egy, a team kollekció van hátra, melyet kosárlabda és hatalmas ugrások kíséretében mutatnak be a táncoslányok. Ezt az összeállítást vidám tavaszi hétvégékre ajánlják a cég tanácsadói, egyúttal hangsúlyozzák, a tervezők a mediterrán és a magyar lányokra egyidejűleg gondoltak, hiszen míg a vidám olasz lányok márciusban már rövid ujjúban rohangálnak, a Kárpát-medence szegény hajadonjai még majd megfagynak, ezért nekik ajánlatos a melegítőfelsőt is megvásárolni a kollekcióból. Valamint a trendi kiegészítőket, hiszen mint az a cég munkatársai nem is rejtik véka alá: "Nem csak a topot szeretnénk eladni, hanem hozzá a táskát is." Díjazzuk az őszinteséget.
|