A hamvaiból röpke időszakra feltámadt Spice Girls Mel B-jét nevezte ki az Ultimo fehérneműcég az új népszerűsítő kampányához, amelynek fotói mostanra el is készültek. Ahogy a hír felröppenésekor megírtuk, Melanie Brown a fotózásért félmillió fontot, azaz körülbelül 160 millió forintot kapott. A harminckét éves, kétgyerekes énekesnőről a fotók mostanra el is készültek, bár nem tudjuk, hogy ennek a melltartóvásárló nők vagy férfiismerőseik örülnek jobban.
A 90B méretű melltartót hordó Mel B olyan hírességeket követ az Ultimo promóciós testeként (nem akarjuk azt írni, hogy arca, mert nyilván nem azt nézegeti a közönség), mint a Girls Aloud énekesnője, Sarah Harding, Helena Christensen, Rachel Hunter vagy Penny Lancaster, a telt idomokkal szintén bőven megáldott modell, aki mellesleg Rod Stewart felesége.
Brownról Los Angelesben készültek a fotók, amelyek többségén nem visel mást, mint a cég legújabb csípőbugyi-melltartó együttesét és tűsarkút. Az Ultimo nagyon meg van elégedve a celebbel, mert "remek az alakja és soha nem volt még ilyen népszerű". Ennek Mel B maga is kellően tudatában van, hiszen pont mostanra időzítette saját kollekciója bevezetését. A Catty Couture szinte kizárólag testhezálló kezeslábasokat tartalmaz, főként vadmacskás mintával.
Mel B - aki az elmúlt évben hosszasan csatározott Eddie Murphy-vel, aki gyereket nemzett neki - azt nyilatkozta, hogy elképesztően örül az Ultimo-munkának. "El vagyok ragadtatva attól, hogy én lehetek az Ultimo arca és teste. Az elején kicsit tartottam tőle, mert még sosem reklámoztam fehérneműt", mondta az énekesnő. "A Los Angeles-i fotózás fantasztikus volt. Az Ultimo pompás alakot ad az embernek és kényelmes, ráadásul szexi is az összes fazonja. Minden fajtából hazavittem egyet." Victoria Beckham a végén még hízókúrát tarthat, ha lépést akar tartani a volt csapattársával.