A Pussycat Dolls alapítója, Robin Antin a zenekar nevével reklámozott fehérneműmárkát dob a piacra. A zsinórtangákat és egyéb csöppnyi holmikat viszont a Los Angeles-i közönség nem fogadta őszinte lelkesedéssel, mondván, a sztárocskák ne pózoljanak divattervezőként.

A héten zajló Los Angeles-i divathét általában lazább és egyesek szerint szórakoztatóbb is, mint mondjuk a New York-i vagy a párizsi, és a Pussycat Dolls is ezt igyekezett kihasználni a fehérnemű-kollekciója bemutatására. A női zenekar alapítója, Robin Antin a divathéten mutatta be a csapat nevével fémjelzett, zsinórokból és csipkékből álló fehérnemű-kollekcióját. Az öt, élőben előadott Pussycat Dolls-számmal dúsított bemutatón olyan hírességek csorgatták a nyálukat mint P Diddy, Dr Dre vagy Quincy Jones.

A bugyik és melltartók többségét leginkább a "csöppnyi", "buja és vad" jelzőkkel lehetne leírni, mivel a szexi elcsépelt már. Az alábbi képekből kiderül, hogy az énekesnők, akik maguk sem viseltek sokkal többet egy forrónadrágnál és egy mélyen dekoltált felsőnél, mennyire túlöltöztek a modellek öltözékéhez képest.

A Pussycat Dolls és a fehérneműk

Egy Los Angeles-i divattervező, Sue Wong a Daily Mailnek tömören kommentálta a bemutatott kollekciót: kamunak nevezte a bugyikat, mégpedig azért, mert tartja sokra a hírességek által kreált ruhákat. "Nem hiszek abban, hogy a valóságshow-k szereplői divattervezővé vagy zenei guruvá válhatnak, ahogy abban sem, hogy a csillagocskákból jó tervező lehet", mondta Wong.

A tervezőnő azt is hozzátette, hogy szerinte minden attól függ, hogy milyen módon dobják piacra és reklámozzák a holmikat, amiben persze hatalmas szerepet játszik, hogy a sztárok "próbálják kihasználni a tizenötperces hírnevüket". Wong szerint ezeket a tervezőket nem lehet komolyan venni, hanem csak az igazi tehetséget.