Irtózatosan lehúzó sztriptízversenyen jártunk a Mammutban, még szerencse, hogy a pornóoszkár-átadónak már pont vége lett, mire odaértünk. A sztriptíz műfaja mintha kezdene ódivatúvá válni, a szervezők alig bírtak összeszedni kilenc jelentkezőt, amatőrt és profit, akik közül Mester Tamás zsűrielnök döntötte el, melyikük a legerotikusabb. Nacsa Olivér, Kovi és Gálházi László (alias Laslo Galeazzi) már látták, most bemutatjuk mi a mezőnyt.
Klikk Kovira!

A Kaméleon Klubban idén először osztottak pornó oszkárdíjakat, de az nem érdekelt, már amúgy sincsenek pornósztárok, de sztriptízversenyen még úgysem voltam, megnéztem azt. Sajnos túl későn tudtam meg, hogy az est fő szervezője, a Tom média olyan újságokat ad ki, mint a POPO 2000, a Spéci, a Szexpressz, a Szaft, a Pikáns vagy a Cicababák, de ők készítették a "Dalnokok Gigája" című pornófilmet. Nemrég pedig Judy Nero pornószínész főszerkesztésével útjára indították a Tom TV-t, ami egyelőre csak DVD-n jelenik meg, mert az ORTT nem adott engedélyt a magyar pornósokat megdolgoztató, pikáns műsorok sugárzásra.

Kovit csak egy fotó kedvéért állítottam meg, mert annyira nem érdekelt a pornó, de így végre adódott lehetőség megbeszélni vele a Schobert Norbert miatti nézeteltéréseink. Abban maradtunk, hogy Norbi fogyókúrás termékei Kovinak bejönnek, nekem nem, de világmegváltó terveivel egyikünk sem értett egyet.

Közeg

A pokolbéli Kaméleon nem az erotikától volt fülledt, hanem mert nem volt szellőzés, így a sok netpornó geek, alkalmi fotóriporter és tesztoszteron-túltengéstől kopaszodó, szuszogó férfi hamar belehelte a klubot. Első komolyabb kritikai észrevételem a versennyel kapcsolatban, hogy a zsűri elnökét Mester Tamásnak hívták. Mester Tamás nekem csak a Kölyökidőből ismerős, meg onnan, hogy a Madách térnél egy hangszerüzletben ül a bábfigurája dobok között, és néha megijedek, hogy tényleg ül ott valaki. Jobb helyeken minimum egy Antal Imrével álltak volna elő, mert ő közel áll a Móricka magazinhoz, és legalább poénos, Mester Tamás pedig az önnön fényében való sütkérezésen, és nyertesnek felajánlott telefonszámán kívül nem tudott más szórakoztató elemet bemutatni. Nem tudjuk, mit keresett a zsűriben Mester Tamás, de ő sem tudja, senki sem tudja, de tény, hogy rossz volt nézni, hogy valaki már ilyen fiatalon elindul a Szigeti Ferenci úton. Rajta kívül a zsűriben a Sex Action menedzsere, a Budapesti Erotika Kiállítás rendezői, Amanda Elstak, az Alibi klub műsorvezetője, Stefania Bruni, erotikus modell, és egy produkciós cég főnöke foglaltak helyet, nekik nyilván nem volt nagy újdonság egy sztriptíz.

Klikk!

A félhomályos helyszínen elképesztő alakokat láttam elsuhanni: gyengébbek kedvéért "POPO" felirattal ellátott hátsójú lányok rohangáltak, volt egy nő, aki a melleit kirakva ült egy asztalnál, és volt egy másik, aki kérés nélkül elővette óriási cicijeit, amiket egy arra ólálkodó férfi szerint ingyér' meg is lehetett fogdosni. Egy japán népviseletbe öltözött, testes kövér férfi fotelban ülve fogadta a vele társalkodni kívánókat, mellette egy diszkómaca táncolt felpörögve. A sok kéjsóvár alakon kívül feltűntek jólszituált párok is, némelyikük úgy nézett ki, mint akik egyenesen Monacóból ugrottak fel egy koktélra a Mammut 2. negyedik emeletére. Végső benyomásként az agyamban az a kép rögzült, amint egy párducmintás dresszt és extramagassarkút viselő, szőke hölgy kedélyesen elemzi a saját nemi szervéről készült fotót egy szemüveges srác digitális kamerájának kijelzőjén.

Nálunk az erkölcs csak az illúzió

A tömegben felleltem Gálházi Lászlót, aki 2001-ben lett a Magyar Köztársaság érdemes bűvésze, és állítása szerint még együtt csinálták Bajor Imrével a rádiókabaréban az "Én, a Gyula meg a Tóth Ottót", és most azért jött el a sztriptízversenyre, mert asszisztenst keres. Gálházi László Olaszországban bűvészkedik és varietézik Laslo Galeazzi néven. Igaz, azt is mondta, hogy világít az ujja (még láttam is!), de állítólag ő volt az, aki egyszer élő műsorban levarázsolta a műsorvezetőnő melltartóját, és évekkel ezelőtt még Nyertes Zsuzsa volt a színpadi segítője. Arról panaszkodott, hogy a magyar lányok túl könnyelműek, és pénzért bármit megtesznek, ezért ő nem talál magának kettő jóravaló asszisztenst, akiket napi 45-50 euróért fűrészelhetne félbe, mert akik a hirdetéseire jelentkeznek, és jól is néznek ki, kicsivel több pénzért inkább mindenféle szexuális munkákat vállalnának, ha már egyszer úgyis külföldi munkáról van szó. Galeazzi bűvész úr Nacsa Olivér mellett ülve szuggerálta a sztrippelőket, néha világított az ujja. Egy dolog nagyon nem tetszett nekik: hogy a lányok amint leveszik az utolsó ruhadarabjukat, a bugyit, egyből visszarohannak a színpad mögé.

A little bit of Erika, a little bit of Mónika

Az első versenyző, Erika, titkárnős, szende szűz stílusban vetkőzött, kiskosztümben, retiküllel érkezett a színpadra. Néha lomhán térdre ereszkedett, majd miután csöndben lehúzogatta magáról ruháit, bocsánatkérő arccal, sietősen távozott. A második lány, Anikó már fürgébb volt, jobban ment neki a négykézlábas csípőtorna, és az arcszerkezetét is pont ehhez a műfajhoz találták ki, de talán túl akaratosan vetkőzött.

Utána következett Mónika Bélapátfalváról, aki a "You can leave your hat on"-ra adta elő showját, melynek láttán az összes perverz közelebb húzódott a színpadhoz. Mónika ugyanis leginkább Csala Zsuzsára emlékeztetett, az egyik sörhasú férfi néző szerint nagyobb volt a pocakja, mint neki, és miközben előbújt rózsaszín kosztüméből, végig olyan fejet vágott, mint egy vadászatra induló hangyászsül, aki már nem evett három napja. Mónika azért jött fel a fővárosba, mert erotikus munkákkal szeretne pénzt keresni, szívesen pornózna, talán még BB Évivel is.

Brigitta tanárnénis műsorát az "Az iskoláját neki!" felkiáltással kezdte, eleinte szigorú tekintettel nyaldosta tanári pálcáját, majd meglágyult a szíve, és megmutatta melleit, amiket a mezőny kilencven százalékával ellentétben a jóisten szabott remekbe.

Valakik

Klikk!

Brigitta után Baba következett, akinek felkonferálása közben megtudtuk, hogy azért jött el ide, mert ha nyerne, már valakinek érezné magát. Műsorában már nem tűnt olyan kishitűnek, a Marilyn Manson-féle Personal Jesus feldolgozásra lakkostorral csapdosta fenekét, és gonoszan nézett a távolba. Utána Anikó következett, a robot. Ezt szögletes mozgása és mellkasán a női mellel csak névrokonságban álló képződményei árulták el. Őt mellesleg Cony Ferrara néven is ismerik. Anikó (vagy Cony) bőrszerkós agysebésznek öltözve vonult be birodalmi lépegető szerű járásával, benyelte az ostorát, lélektelenül levetkőzött valami technóra, aztán a tapsra elmosolyodott a szájában a szilikon. Cony szenvelgése után következett favoritom, a huszonnégy éves, fekete hajú Szandra. Mintha csak vetkőzésre teremtették volna, bár az is igaz, hogy sokat gyakorolta, állítólag neve van a szakmában, Baba szerint ő valaki. Műsorából legjobban az tetszett, hogy stílusosan adta elő a breaktánc-elemeket idéző térdenvonaglást, amivel előre és hátra is viszonylag gyorsan tudott haladni. Ezzel a tudással földbe döngölte a mezőnyt.

Az izzasztó est végére így legalább az igazságérzetünkön nem esett csorba, mert Szandra kapta a fődíjat (portfólió, százezer forintos Sex Action-utalvány, fellépési lehetőség, munkaszerződés, külföldi utazás, Mester Tamás telefonszáma), aki szerintem még Faludy Gyuri bácsit is le tudná szoktatni a potencianövelőről.