horoszkóp

Saját divatmárkát dob piacra Takács Nikolas

2012.07.14. 09:58

Talán a Sugarbird sikereit irigyelte meg Takács Nikolas, az X-faktor énekese, amikor úgy döntött, saját kollekciót dob piacra. Talán az inspirálta erre, hogy tavaly az év legsármosabb férfijának választották.  A Borsnak mondta el, milyen jó dolog divattervezőnek lenni.

"A kalapokkal kezdődött minden, a tehetségkutató után kézenfekvő ötlet volt, hogy kalapüzletet nyissunk egy barátommal. Később a társam kitalálta, hogy ne csak kalapokkal foglalkozzunk, hanem építsünk ki egy saját brandet. A visszajelzések alapján úgy tűnik, jó ötlet volt. Az x-faktoros stylistom, Asztmann Timi is segít, de törekszem arra, hogy rajta és Erdei Virág kalaptervezőn kívül is komoly szakmai múlttal rendelkező tervezőkre támaszkodjam."

Az énekes bele is szól a ruhák kinézetébe, volt, hogy visszadobott valamit, mert nem tetszett neki. Az opitimsta Takács hamarosan megnyitja internetes áruházát, és egy pesti szalont is tervez.