Nem feltétlenül érdemes bevallani a félrelépést

2010.03.14. 18:01 - gyb

Nemrégiben interjút készítettem Szerémi Péterrel, mint a munkahelyi kommunikáció szakértőjével. Mivel másik szakterületének a párkapcsolatok számítanak, a Randiblog olvasói kedvéért megbombáztam néhány olyan alapvető kérdéssel is, ami a férfiak és nők közötti viszonylatban szoktak felmerülni. Az ezekre adott szakértői válaszok olvashatók alább.

Sok nő arra panaszkodik, hogy bármit csinál, nem talál magának egy normális férfit. Ez miért van, és mit lehet ellene tenni?

Szerintem ma Magyarországon a nők sokkal fejlettebbek, mint a férfiak. Ez a környezet miatt van. Egy férfinak a fejlődéshez kockázatokat kell bevállalnia, amikbe esetleg belebukik, de aztán megint újrakezdi, csinálja, felfedez, felelősséget vállal, stb., mert ettől lesz erős és magabiztos. Ezt olyan légkörben lehet megtenni, ahol egy bukás után nem lépnek az ember fejére. A magyarországi atmoszférában azonban nem lehet elbukni, ezért mindenki biztosra játszik, és emiatt kevés tökös férfi van, mert tényleg nehéz tökössé válni egy ilyen környezetben. A lányok fejlődését viszont ez a légkör nem gátolja annyira.

Mindenesetre egy nő attól lesz vonzó, ha van egy saját teljes élete, és pl. nem úgy megy le a szórakozóhelyre, hogy "remélem, ma ott lesz a herceg a fehér lovon". Ez a mindenáron akarás a nőknek is ellensége a férfiak megtalálásában. Az egy vonzó lány, akinek megvan a saját élete, vannak hobbijai, van kisugárzása, és a szórakozóhelyen nem a férfiakat nézi, hanem a barátnőivel nevetgél és jól érzi magát. Az ilyenhez nagyobb esélye van, hogy oda fog menni valaki.

Egy nőnek megtetszik egy férfi. Leszólíthatja-e, odamehet-e hozzá?

Odamehet, csak nem biztos, hogy jól jár vele. Ha egy nő elkezd szemezni egy férfival, de a férfi annyira töketlen, hogy nem mer odamenni hozzá, akkor a nő ugyanezt a töketlenséget valószínűleg vissza fogja kapni a kapcsolat hátralévő részében is. Ezek után a nő már nem panaszkodhat, ha a férfi töketlen lesz az ágyban, nem tud kiállni az igazáért vagy a munkahelyén megalázzák, mert ez a nő ezt választotta.

Mi az, amit a férfiak a leggyakrabban félreértenek a nőkkel kapcsolatban?

A férfiak akkor érzik magukat elemükben, ha volt egy kihívás, aminek megfeleltek, ha nehéz volt, de győztek. A nőknek ezzel szemben a csúcsélmény általában ahhoz kötődik, amikor úgy érzik, hogy körbeveszi őket a szeretet és megbecsülik őket. Amikor ez a szeretet valamiért kezd megszűnni körülöttük, úgy érzik, hogy kezd megszűnni a harmónia, akkor a nők néha nagyon furcsán reagálnak. Például mindent kritizálni kezdenek otthon, amire viszont a férfi vitatkozni fog azon a konkrét dolgon. De közben nem az a baj, amiről éppen szó van, hanem az, hogy a nő nem érzi maga körül a szeretetet. Ilyenkor nem az adott dolgot kell megszerelni vagy kijavítani, hanem oda kell menni és meg kell ölelni a nőt. A férfiak gyakran túl konkrétan veszik a dolgokat és egy konkrét problémára keresnek megoldást, holott sokszor önmagában a szeretet kimutatása megoldana egy csomó gondot.

Tegyük fel, hogy állandó kapcsolatban vagyok, de becsúszott egy egyéjszakás kaland egy harmadikkal. Ezt hogyan kell otthon lekommunikálnom, vagy egyáltalán, kell-e róla beszélni?

Bármilyen kommunkiációnál, nem csak kapcsolaton belül, két dolgot mindig érdemes végiggondolni. Egyrészt, hogy igaz-e, másrészt, hogy előremozdítja-e a helyzetet. Ha arról van szó, hogy egy megcsalást kell bevallani, ott igaznak nyilván igaz, amit mondani akarok. De vajon előremozdítja-e a helyzetet? Nagyon sokszor ez csak azt szolgálja, hogy én megszabaduljak a bűntudattól, és ne nyomja tovább a szívemet. Viszont a másiknak nem biztos, hogy ez előremozdít bármit is, könnyen lehet, hogy csak fájdalmat okozok neki. Alapos mérlegelés után benne van a pakliban az is, hogy jobb, ha nem mondja el az ember. De a mérlegelésnek tárgya az is, hogy tényleg csak egyszeri alkalom volt-e, tényleg nem jelentett-e semmit, és hogy biztos-e, hogy nem fog kiderülni. Ez utóbbi azért fontos, mert ha mégis kiderül, az nagyon megalázó a másik félnek. Tehát bizonyos körülmények között elképzelhető, hogy érdemesebb nem megosztani a másikkal. Mérlegelni kell.

Kommentek

  • 2010.03.14 18:40:37Max és Ricky

    Ez az úr nyithatna egy iskolát, ahol egy rövid tanfolyam keretében egy kicsit okíthatná a férfitársadalom rászoruló részét.vajon ő mennyire képes a saját életében alkalmazni a ezeket a jó gondolatokat?

  • 2010.03.14 18:58:00Senta.

    "A magyarországi atmoszférában azonban nem lehet elbukni, ezért mindenki biztosra játszik, és emiatt kevés tökös férfi van, mert tényleg nehéz tökössé válni egy ilyen környezetben. A lányok fejlődését viszont ez a légkör nem gátolja annyira."

    Ezt mindenki érti rajtam kívül? Magyarázzátok el, lécci...

  • 2010.03.14 18:58:52Aristote

    Korrekt kérdésekre korrekt válaszok egy szakértőtől. Láttam én már dohányzó doktort, úgyhogy szemforgatás éppen az ő magánéletét számonkérni.

  • 2010.03.14 19:00:22Aristote

    nem lehet elbukni = nem engedheted meg magadnak, hogy elbukj, mert a fejerde taposnak

  • 2010.03.14 19:11:03Senta.

    a feleség? vagy mindenki? vagy hogy? még mindig nem vágom, tényleg. szerintem a nőknek is a fejükre taposnak. mindenkinek a fejére taposnak... ha meg mindenkinek, akkor ez egy alap dolog, ami nem lehet érv ... mondom, hogy nem értem.

  • 2010.03.14 19:15:10alternatív gépsonka

    Nagyon rosszul (nagyon hülyén) fogalmazott igen helyes gondolat: Nem lehet elbukni = szigorúan tilos elbukni, különben darabokra tépnek, és sehol semmi sem fog megmenteni, mert ilyen szempontból is ez a legrohadtabb hely a világon.

    A régi tételem újrafogalmazása: A társadalmi lét a hímnemű ember folyamatos kasztrációját jelenti és a hímnemű ember kasztrációja valójában a társadalom folyamatos és egyetlen energia és erőforrása.

    Melyik normális nő akarhat bármit is herélt faszoktől?

  • 2010.03.14 19:16:01blahaLujza

    Abban teljesen igaza van, hogy a nőt, ha megölelik, és/vagy a nő fülébe búgnak pár személyre szóló kedves szót, biztos mosolygós lesz/marad :) Azért néhány dolog nekem is magas volt... talán MA Magyarországon azért nem lehet elbukni, mert akkor nincs újrakezdési lehetőség.... Egyébként meg azt látom, hogy van tökös férfi.... de az otthon is az akar lenni.... talán túlságosan is... Egyáltalán mi az, hogy tökös? Egocentrikus?

  • 2010.03.14 19:17:03Aristote

    Senta, ez úgy van, hogy a férfiaktól elvárják, hogy erősek legyenek, pl. nem sírhatnak. Szóval egy nőnél megértik a bukást, ő lehet gyenge nő, nem taposnak a fejére, ha sikertelen, hanem sajnálják. Még így se...?

  • 2010.03.14 19:22:41pamuk

    nő vagyok, és nem érzem, hogy sajnálnának, amikor elbukom, vagy mert lúzer vagyok. ugyanolyan megvetéssel fordulnak felém, mint a lúzer férfiak felé

  • 2010.03.14 19:25:50pamuk

    amúgy meg az pont nem erő, ha valaki nem tudja beismerni a gyengeségét. tőlünk kissé észak-nyugatabbra teljesen más a férfiak mentalitása, meg a velük szemben támasztott elvárások. mo a prolimacsók országa

  • 2010.03.14 19:35:21alternatív gépsonka

    A kérdésre adott válasz effektíve tehát azt jelenti, hogy M.o.-on továbbra is a hímnemű emberre hárul a teher nagyobbik része, s mivel szinte semmi esélye nincs arra, hogy ennek megfeleljen, hát roncsolódik, pusztul, silányul, herélődik.

    A kérdést jellemzően nő fogalmazta meg, ezért jelent az csak annyit, hogy miért nincs olyan férfi, aki minden számlámat ki tudja fizetni.

    Ilyen férfi valóban alig van, és aki mégis van, az is inkább azonnal elmenekül innen, amint megteheti.

  • 2010.03.14 19:37:53Aristote

    Pamuk, én is nő vagyok. Persze megpróbálok nem elbukni, de nem emlékszem rá, hogy valaha bárki is megvetéssel fordult volna felém. Most éppen nyugatabbra élek, de nem érzek különbséget a hosszúsági fokok között ebben az ügyben.

    Shopping: ezasenki letett néhány kutatást és tanulmányt az ügyben.

  • 2010.03.14 19:55:23Senta.

    2010.03.14 19:17:03Aristote
    Köszi, így már igen, basszus, jól le kellett butítani, hogy megértsem... jaj.

    Sajnos igaz is...

    (Aztán vannak más dolgok, amiben meg nekünk nehezebb)

  • 2010.03.14 19:56:56blondie

    Hogy "a megcsalást ne mondjuk el, mert csak fájdalmat okozunk a másiknak"?

    Nem lehet, hogy inkább azért nem mondjuk el, mert a másik még ki talál minket rúgni, tehát a végén még a lakás és a közös tulajdont is meg kell osztani?!

    Szóval megcsalni a másikat, azt igen, vállalni a tettünk következményeit, azt nem...hát, nem irigylem Sz.P. partnerét!

  • 2010.03.14 19:58:37blondie

    Ja, és hogyan lehet valaki biztos, hogy nem fog kiderülni?! Dolgok kiderülhetnek hosszú idő elteltével is, a lehető legváratlanabb körülmények között...

  • 2010.03.14 20:02:53tengerzold

    Nekem tetszik az interjú és értem is,és sztem igaz is.Na persze én egy "fejlettebb" nő vagyok. ;)

  • 2010.03.14 20:06:49fagzal

    Mi ez, egy ötven éve kiadott közhelygyűjtemény????

  • 2010.03.14 20:12:27Rókakígyó

    szerintem egy fickó is elbukhat. egyre inkább. Egyre kisebb a kockázat, h nagyot tud bukni, persze poziciótól függően. Szerintem sincs ebben különbség világszerte.

  • 2010.03.14 20:13:03fagzal

    BTW, az emberek túlnyomó többségének nincs agya. Agy nélkül nem lehet rendes szexuális életet élni. Rendes szexuális élet nélkül jön a frusztráció, bénázás, szerencsétlenkedés, a "minden nő/pasi picsa/töketlen" kijelentések. Lehet mondani az okosságokat, aki ostoba, úgysem érti, aki meg nem az, az úgyis tudja, mi hogy működik.

  • 2010.03.14 20:17:12Anhel

    Persze a címben megint sikerült kiragadni a cikk lényegét...eh.
    Szerintem teljesen érthető, miről szól. Kevés a tökös férfi, mert manapság hosszútávon nem éri meg tökösnek lenni. Nem párkapcsolati, általában, érvényesülési értelemben. És igen, ha elbukik a pasi, rálépnek. Mondjuk szerintem ez nőkre is igaz, de nekik egy bizonyos életkorig megvan az az előnyük, hogy képesek mással kompenzálni a környezet felé.

    blondie, nem azért nem kell bevallani a félredugást, mert akkor el kell válni és meg kell osztani a vagyont. Vannak olyan kvázi jelentéktelen eseményei az életünknek, amiket egész egyszerűen nem mondunk el egymásnak, mert senkinek nem lesz jobb tőle, ha tud róla. Szerintem még az érintett lelkiismeretének sem.

  • 2010.03.14 20:20:54Döglött Guminyúl

    Én bármelyikőtöket megdugom, és becsszó nem vallom utána be az asszonynak.

  • 2010.03.14 20:21:13pamuk

    elég fals ez a "jaj, nem jelentett semmit" duma. a félrelépés egy tünet. nem az ok. valami hiányzik az aktuális kapcsolatból, ha félrenézegetek és félrekúrok. nincs olyan, hogy nemjelent semmit. ha csak egy iszonyú nagy kúrás volt, akkor a kérdés, hogy a jelenlegi pasimmal/csajommal ez már miért nem megy, miért mással kell. szóval sztem mindenképpen el kell mondani.

  • 2010.03.14 20:21:49LevanderLevander

    hát, a múltkorinál jobb az interjú, az biztos.
    Amúgy Agatha Christie szerint is van az úgy, hogy becsúszik egy éjszaka. Szerinte a nők ott rontják el, hogy bevallják.

  • 2010.03.14 20:35:32Fitti

    nem kell bevallani, mert előbbre viszi kapcsolatot, ha nem esel szerelembe, ha igen akkor mindegy már
    nem hiszem hogy x év után nem kell más

  • 2010.03.14 20:38:31camelot

    Ez az egész eszmefuttatás egy istenverte baromság,mert a világon semmi értelme!!!Mi a francnak kellene bevallani bármit,ha nincs egyébként semmi probléma???Csak egy mazochista idióta barom viselkedik Így!!!Vagyis:nincs probléma,majd ő csinál!!!Mindíg utáltam a cicológusokat!!!

  • 2010.03.14 20:38:40blondie

    2010.03.14 20:21:49LevanderLevander

    ez melyik regényben volt?

    (ja, ha nekem nem kell bevallani, az mindjárt más : D

  • 2010.03.14 20:38:44EXLEXMAN

    A nő számára a férfi egy persely: A szöveg, hogy nem így van pedig álszentség! A férfi akkor férfi, ha eleget tud költeni akkor is mikor mások nem képesek erre! A süket szöveg extrája, hogy nem számít a külső, a másik, hogy nem számít a pénz! A jóképű hajléktalan meséje, Bódy Silvyvel? :)

    A hibátlanság elvárása, a teljesítés végtelensége és a mindent tudni akarok megközelítés mellett a férfi vigye vásárra a bőrét, kockáztasson és próbáljon nyerni: ha nem megy? Akkor a NŐ majd megmondja a "tuti"-t! A gyerekedet is viszi mert hát joga az van! Az jár neki!

    A pénzen osztozott eddig is mindenki a munkán, a kínlódáson, a gondolatokon és az álmatlan éjszakákon:Senki!

    Egy férfi is elérzékenyül a dolgokon mint egy nő, hiszen ez emberi érzés, nemtől független: A szenvedő gyerek, az elesett ember látványa megindító!

    A férfi látszólagos keménysége mögött is ott az érzékeny ember, ezért a sértett férfi máshol keresi azt amit otthon már nem talál meg! Az oka viszont alapból:pénz és az értékek hajszolása!

  • 2010.03.14 20:40:09Fitti

    amiről nem tud az ember az a jó,

  • 2010.03.14 20:44:15Fiona Tyassen

    2010.03.14 20:38:44EXLEXMAN
    korrekt

  • 2010.03.14 20:47:24Emoke70

    Az egy vonzó lány, akinek megvan a saját élete, vannak hobbijai, van kisugárzása, és a szórakozóhelyen nem a férfiakat nézi, hanem a barátnőivel nevetgél és jól érzi magát. Az ilyenhez nagyobb esélye van, hogy oda fog menni valaki.

    Ha egy nő elkezd szemezni egy férfival, de a férfi annyira töketlen, hogy nem mer odamenni hozzá, akkor a nő ugyanezt a töketlenséget valószínűleg vissza fogja kapni a kapcsolat hátralévő részében is.

    Amikor ez a szeretet valamiért kezd megszűnni körülöttük, mindent kritizálni kezdenek otthon, amire viszont a férfi vitatkozni fog azon a konkrét dolgon. De közben nem az a baj, amiről éppen szó van, hanem az, hogy a nő nem érzi maga körül a szeretetet. Ilyenkor nem az adott dolgot kell megszerelni vagy kijavítani, hanem oda kell menni és meg kell ölelni a nőt. A férfiak gyakran túl konkrétan veszik a dolgokat és egy konkrét problémára keresnek megoldást, holott sokszor önmagában a szeretet kimutatása megoldana egy csomó gondot.

    Nem mond ám hülyeségeket. El kéne gondolkozni.

  • 2010.03.14 20:50:24LevanderLevander

    Ojvavoj, persely?? Hogyne, hogyne. Erre lehetne mondani, hogy a férfinek meg takarítónő és szakács. Lehetne mondani, de ettől nem feltétlenül lenne igaz.

    Azt hiszem a Holttest a könyvtárszobában-ban, de nem emlékszem. Valamiért ez rémlik.

  • 2010.03.14 20:54:37Aristote

    2010.03.14 19:55:23Senta

    Ja, úgy hallottam a tökönrúgás ilyen:)

  • 2010.03.14 21:04:18Csibefogó

    Az előző cikk sokkal jobb volt.
    Én nem tudom, hogy ez a „ha nagyanyámnak f@sza lett volna, akkor ő lenne nagyapám” közhely tudományos jellegű elmondására miért van igény, de nekem erről az emberről egy álszent és hétköznapi Csernus Imre imitátor jut az eszembe. Ő is írt könyvet a nőkről és a férfiakról, kábé ugyanez volt a konklúzió.
    Miért hiszi azt mindenki, hogy csakis sablonokban lehet gondolkodni, ráadásul mindezt valami rossz tankönyv ízű szósszal leöntve kell tálalni. Minden kapcsolat más, és könyörgöm, ha spontán alkalmazkodás és a helyzet felismerést ennyire a végletekig leredukáljuk, akkor kapunk „közhely modelleket”.
    Én nem hiszek egyetlen egy (jelenleg élő és hamarosan megdőlő) mintában, ami párkapcsolatokat próbálja leképezni.

  • 2010.03.14 21:15:39Aristote

    Pedig vannak általános mintázatok mind érzelemre, mind viselkedésre, evolúciós okokból, és nem a pasi ötlötte ki.

  • 2010.03.14 21:16:52LevanderLevander

    ha nem lennének (dögivel) közös vonások, Bridget Jones-nak nem lett volna akkora sikere.

  • 2010.03.14 21:45:26Kicsi Bernáthegyi

    Csibefogó neked mindig olyan jó, lényeglátó hozzászólásaid szoktak lenni. A mostani nem az. Mindent lehet modellezni.
    A közhely pedig általános, leszűrődött igazság, ami a sok koptatás után lett azzá, egy panel, de azért Szerémi Péter soraira nem mondanám, hogy Hernádi Miklós közhelyszótárába tartoznának.
    "A sorsát senki nem kerülheti el."
    :)

  • 2010.03.14 22:07:43Csibefogó

    Kicsi Bernáthegyi,

    Tudod, jártam egy iskolába, ahol öt évig modelleket és függvényszerű kapcsolatokat tanultunk, nagyon okos és neves emberektől. Nos, az munkaéveimben egy sem működött, sőt néha ennek az ellenkezője volt az igaz. Kedvencem a Phillips-görbe volt, ami a nominálbérek növekedési üteme és a munkanélküliség szintje közötti kapcsolatot írja le: egy adott gazdaságban minél alacsonyabb a munkanélküliség szintje, annál gyorsabban emelkednek a munkabérek. Szerintem, ez de facto f@szság.
    Én nem hiszek az ex katedra kijelentéseknek, mert ezeknek a caeteris paribus elv figyelembe vétele nélkül működnie kell. Az írásban meg csak azok voltak, kalapok a nemeken, és az úgy működik, emez meg így. Innen már csak egy lépés a szcientológia meg hasonlók. Szerencsés vagyok, nem egy párkapcsolatom volt, de egy sem volt tipizálható. Tudod, ahogy a mondás is mondja: ha te vagy munkanélküli, akkor a munkanélküliség számodra 100%-os.
    Nem tévedhetetlen, maximum okosnak látszó gyarlóan buta ember vagyok, de ez a cikk szerintem hemzseg a közhelyektől.
    De az kommentem is csak egy szerény vélemény, és ez tény, tény, tény.

  • 2010.03.14 22:23:32hamhamham

    Én nem vagyok se nem jóképű, se nem magas, se nem tökös, viszont jobban keresek mint az átlag. Biztos egzisztenciával rendelkezem.
    Van olyan nő, aki elnézi a hiányosságaimat?

  • 2010.03.14 22:24:11gyémánttengely

    2010.03.14 22:07:43Csibefogó
    Ugye lány vagy?
    Mert akkor szerelmes vagyok.

  • 2010.03.14 22:25:39Bambano

    nem rosszabb a cikk, mint az itteni átlag... rendes átlaghoz képest persze elég sz.r

  • 2010.03.14 22:28:18sushi7

    Értem én azt, hogy nem kell bevallani a félrelépést, ha nem visz előre az információ, de mégis merre vinne, ha nem előre? Megbocsátás, kirúgás, válás, de előre viszi a kapcsolatot. Én nagyon szomorú vagyok, hogy ez téma lehet, s nem azért, mert sosem csaltam meg senkit, hanem azért, mert arra buzdítani embereket, hogy ne vállalják fel a tetteiket, elkeserítő. Bár az az érzésem, hogy ezek kiragadott mondatok egy teljes szövegkörnyezetből.. vagy ezt a pasit kellene nagyon megcsalnia valakinek.

  • 2010.03.14 22:29:10Csibefogó

    2010.03.14 22:24:11gyémánttengely

    És ha fiú, akkor már nem is? Ne légy már kisstílűen kirekesztő!

  • 2010.03.14 22:31:57Bambano

    Csibefogó: a munkanélküliség-munkabér összefüggés csak szerinted téves, mivel minél alacsonyabb a munkanélküliség, annál nehezebb pótolni a távozó munkaerőt, ergo annál jobban megéri inkább emelni a bérét.

  • 2010.03.14 22:46:53MrZed001

    Na az ilyenek miatt van itt szükség kötelező erkölcs oktatásra a gyerekeknek!

    Miért is?
    Nem félrek.rni kell, és nem bevallani te kis libsi, hanem:

    Van egy kis ribi aki folyton tetszegeti neked magát? Mit tegyél?
    Mond meg neki szépen, hogy házas ember vagy, aztán ha már annyira nem bírsz a véreddel, akkor menj szépen haza, simogasd meg az asszonyt, majd d.gd meg!
    Ennyi.

    És nem lesz gondod arra, hogy JAJJ "véletlenül" félreléptem, mit is tegyek ...
    Az állatok azok, akik CSAK d.gnak (vaktában, mert ösztönlények!).
    Lehet még te sem vagy ember ...

  • 2010.03.14 22:54:04Csibefogó

    2010.03.14 22:31:57Bambano

    Szürke-, illetve feketegazdaság meg csak a csúnya gonosz emberek fejében van, nem de?

    A gazdaságot nem egy-egy függő illtve független változó határozza meg, szerintem.

  • 2010.03.14 23:23:25no comment 01

    hát nem tudom,amikor még nincs férjnél..vagy épp nincs férje valakinek ezek az egy éjszakás kalandok oké..:)nincs abban semmi rossz..(bár nálam mondjuk nem,mert szerintem ehhez érzelem is kell)de most átlagról van szó..ha jól működik egy kapcsolat bármelyik fél részéről..elég gusztustalan egy ilyen lépés..és minimum annyi,hogy említi a félre..hmm..ha meg rosszul működik..??akkor meg váljon el és megint azt csinál,amit akar...

  • 2010.03.15 00:50:13Kicsi Bernáthegyi

    Csibefogó, értem az érveidet, de mégis vannak kaptafák vagy skatulyák. (Viszont rugalmas anyagból kell őket készíteni.)
    Az a gond sokszor, hogy amit te általánosnak, megszokottnak ítélsz, az másoknak sajnos nem napi gyakorlat. Itt ez a gondolat a cikkből: "A férfiak akkor érzik magukat elemükben, ha volt egy kihívás, aminek megfeleltek, ha nehéz volt, de győztek. A nőknek ezzel szemben a csúcsélmény általában ahhoz kötődik, amikor úgy érzik, hogy körbeveszi őket a szeretet és megbecsülik őket."
    Szerinted hány férfi tekinti természetesnek, ha tiszta a ruhája, s jut eszébe ezért a másikat megbecsülni? Hány nő nem nyilvánítja ki az elismerését a kerékcsere után, hogy jajdrágám, milyen ügyes vagy? Pedig ugye, ezek közhelyek.
    Észrevetted például, hogy ahogy öregszik egy kapcsolat, úgy kopik le a felvett - és nem belsővé vált - udvariasság álcája?

  • 2010.03.15 03:01:25Johnsmith000

    ez a cikk egy baromság

    ez a 19. sz-ban volt utoljára igaz

  • 2010.03.15 05:34:54magyar bucó

    Senki sem mondta, hogy félrekefélni normális.
    Az a kérdés, hogy ha már megesett (egyszer, valamilyen körülmények között) érdemes-e ezt otthon elmondani.
    Egyértelműen nem, amennyiben a kapcsolatot fenn akarja tartani. Amiről nem tudok, nem fáj...

  • 2010.03.15 05:37:22magyar bucó

    Azzal együtt, igen jó közelítéssel igaz, hogy minél kisebb a munkanélküliség (a te területeden), annál nehezebben vagy pótolható ezért annál jobb alkupozícióban vagy.

  • 2010.03.15 09:27:46Csibefogó

    2010.03.15 05:37:22magyar bucó

    A lényeg a zárójelben van.
    Ha már így elűztük a nőket, akkor beszélhetünk a munkaerő rugalmasságról? Tudtad, hogy 4 munkaerőből 3 gyökeres vált szakmát, pozíciót életében legalább egyszer. Nem? Pedig, ha nem a Csók és szerelem 104. részét nézted volna, akkor tudnád.

  • 2010.03.15 10:01:05alfabet

    2 dolog létezik:1, elfogadjuk, hogy van félreléps, 2:Nem fogadjuk el.
    A lényegen persze ez nem változtat, hogy a kapcsolatok 90%-ban jelen van a félrelépés intézménye. SZűklátókörre utal, ha valaki azt mondja ááá ilyen az én kapcsolatomban nem történthet meg... Amondó vagyok ezt kultúráltan kell csinálni és akkor nincs belőle probléma. Oersze az ideális, ha valaki kitart a párja mellett és 20 év után is úgy szeretkeznek, mint kapcsolatuk elején és persze soha senki nem lépett félre. Ezekután rendszerint jön egy THE END felirat majd a stáblista:)

  • 2010.03.15 12:16:13antigocsi

    az első kommenteket olvasva arra gondoltam, hogy de klassz, hogy mindenki szidja a magyar társadalmat, hogy itt milyenek az emberek, stb, de valahogy senkiben sem tudatolsul, hogy a magyar társadalmat MI alkotjuk, és a magyar társadalom olyan, amilyenek mi vagyunk. Tehát ha az rossz, akkor mi vagyunk rosszak, és panaszkodás helyett akár törekedhetnénk akár arra is, hogy jobbá váljunk

  • 2010.03.15 18:12:22alternatív gépsonka

    antigocsi: Súlyos tévedés. Senki se a magyar társadalmat szidta, én legalábbis semmiképp, csak a Magyarországon levő társadalmat. Nem ugyanaz, mivel én például még ez alatt is minden mai társadalmat értettem első sorban.

    Kétségkívül félreérthetően, de én legalábbis így gondoltam, legfeljebb nem így írtam. Elnézést kérek érte, de attól tartok, aki így gondolja is, még az se igazán így gondolja, csak első indulatában fogalmaz így.

    Egészen bizonyosra vehető tehát, hogy amiről szó volt, az viszont mindenhol így van nagyjából.

  • 2010.03.15 18:21:57alternatív gépsonka

    Az említettekhez, amíg itt vagyok: Úgy vélem továbbá, hogy a javaslat valójában nem igazán értelmezhető. Mivel hát épp az volna az egyetlen lehetőség a konkrét érdemi változásra, hogy teli torokból háborog. Már aki háborog egyáltalán.

    És tartani lehet attól erősen ráadásul, hogy nem elegen, nem elégszer, és nem elég hangosan, és, a kommenteket elnézve, még így se érti azt szinte senki sem...

  • 2010.03.15 18:52:01alternatív gépsonka

    Továbbgondolva a posztban foglaltakat: Ha az átlagnő töketlennek tartja az átlagférfit, akkor olyat is fog csak találni. Attól lesz az mert, annak tartja. És ez fordítva is így működik. A töketlenné tett átlagférfi egyre tökösebbnek véli az átlagnőt, és ugyan melyik férfi akarhat bármit is egy hímnemű nőtől. Inkább elhányja magát, és a másik pedig őtőle.

    A modern társadalmak jellegzetes állapota: nem, hogy emberek nem vagyunk még, de már állatok sem igazán. Már nem vagyunk semmik sem, sem nők, sem férfiak, csak a kicsinyes és primitív aljasságunk, gonoszságunk és önzésünk változatlan.

  • 2010.03.15 19:12:51alternatív gépsonka

    Mert minden bizonnyal igaz, hogy a mai nő általában töketlennek tartja a mai férfit, de az is igaz, hogy a mai férfi viszont és általában pedig szemét és erőszakos kurvának a mai nőt.

    Ezek pedig egymást erősítő vélekedések, melyeknek ennek folytán egyre több alapjuk is lesz, ahogy mondtam.

  • 2010.03.15 23:23:52Kaiser János

    Szerintem meg a lányok angyalok és izomból szoktam megtökölni őket.

    És a szakértőnek igaza van, ha a nő hisztis, meg kell rakni gyorsan és erősen, hogy érezze a szeretetet. :D

  • 2010.03.16 14:58:50zanzibar

    Aki szerint mindent el kell mondani a párunknak, annak ajánlom a következő kísérletet. Kérje meg a kedvesét, hogy 24 h-n keresztül minden, a pillanatnyi külalakjára vonatkozó kérdésére őszintén válaszoljon. Garantálom, hogy pár órán belül zokogni fog! Pedig ez csak egy végtelenül felületes dolog. Igen is, vannak dolgok, amiket nem kell / nem jó tudnunk...

Shopline

  • Az utazó Kedvezményes ár: 2841 Ft
  • Juli Fabian, Zoohacker: Girly Kedvezményes ár: 751 Ft

C-Travel ajánlatok

Hirdetés

KIPUFOGÓ KLINIKA
Ha csörög, ha zörög, ha lejárt, ha lóg, hozza hozzánk! Kipufogó-Műszakivizsga-Gyorsszerviz
hirdetés