Valamirevaló szupermodell a szülés után már pár héttel munkába áll, esetleg szinte versenyt is űz abból, hogy ki pózol hamarabb kamerák előtt, vagy sétál végig a kifutón leghamarabb azután, hogy gyermeket hozott a világra. Gisele Bündchen, akit egyébként ismét a legjobban fizetett modellnek kiáltott ki a Forbes, öt hónappal fia születése után már egy brazil fehérnemű-kollekciót reklámoz. A híresség természetesen csak a Hope márka termékeit viseli, így látható, hogy milyen jó formában is van. Igaz, ezekről a képekről nem állítják azt, hogy nem hajtottak rajtuk végre némi retusálást. Persze ez mit sem von le abból, hogy a frissen anyává lett modellt ezekben az összeállításokban szinte pucér valójában láthatják rajongói, és hogy a képek tanúsága alapján az anyaság nem hagyott nyomot a testén.
Persze nem a Hope fehérneműk kampányához készült fotók az első olyan felvételek, amik a nagy esemény után készültek a brazil hírességről. Februárban még téli öltözékben mutatta meg gyermekét a Quem magazin címlapján . Márciusban már merészebb volt, és a Vogue-ban kicsit lengébb holmikban láthattuk viszont kisfiával, akinek végül Benjamin Rein lett a neve. A kép mellé egy rövid interjú is dukált, amiben elmondta, hogy összesen 13 kilót szedett fel a terhesség alatt. Hozzátette, alakját úgy sikerült nagyjából megőriznie, hogy heti háromszor jógázott, és szinte az utolsó pillanatig kung-fuzott. „Sokan azt hiszik, hogy ha már teherbeestek, nyugodtan konyhamalaccá változhatnak” – tette hozzá Bündchen, aki az edzés mellett persze az étkezésre is ügyelt a várandósság alatt.
A Vogue címlapjával nagyjából egy időben készült paparazzóképen is látszik, hogy nyoma sem maradt a várandósság alatt felszedett plusz kilóknak, igaz, az éppen edzésre vagy onnan haza igyekvő híresség melle szoptatós anyához méltóan impozáns maradt. Ezután jött egy igazi modellmunka, a Colcci brazil divatmárka 2010 őszi-téli kollekcióját ugyanis a 29 éves modellel és kollégájával, Danny Schwarzzal kívánta népszerűsíteni . A New York Magazine The Cut rovatának munkatársa szerint nem véletlen, hogy a reklámfotók egy egyszerű háttér előtt készültek, ugyanis így a retushuszárok sokkal könnyebben elvégezhetik a szükséges javításokat.