horoszkóp

Marisa Miller túl szexi volt a Guitar Heronak

2010.06.16. 16:22
A Victoria’s Secret modellel készült reklámfilmet soha nem vetítették le, mert elkészülte után túl szexisnek találták. Most, két évvel a forgatás után „véletlenül” előkerült a felvétel, és azonnal elárasztotta a netet. Már csak az a kérdés, hogy ugyanezt Heidi Klumtól a cég miért fogadta el?

Marisa Miller neve leginkább azoknak lehet ismerős, akik figyelemmel kísérik az agyonreklámozott Victoria’s Secret bemutatókat. Amellett, hogy aktívan részt vesz a bugyi–melltartós fotózásokon és bemutatókon, a 31 éves modellt a Sports Illustrated is előszeretettel foglalkoztatja, időről-időre feltűnik reklámokban, sorozatokban, és az FHM olvasók szerint ő a legszexibb híresség .

A Guitar Hero spotot, mely most olyan nagy port kavar, 2008-ban forgatták – írja a The Sun. Miller a reklámban Tom Cruise  „Kockázatos üzlet” című filmjének nagyjelenetét parodizálja, bodyban és fehér zokniban libben be a hallba, majd rózsaszín melltartóban énekel és dobol. Közben betáncol a nappali közepére, és néhány pajkos csípőmozdulat után az ágyon folytatja a megbotránkoztatást, az ágyékához szorított gitárral hadonászva. Belőle így jön ki a rocker állat.

De nem Miller az egyetlen, aki kamerák kereszttüzében mutatja meg, mit tesz vele egy műanyag gitár: a videó meglehetősen hasonlít arra a Guitar Hero reklámra, amelyben Heidi Klum szórakoztatja a játék célcsoportját elhíresült melleivel. Klum sem szégyenlősebb kolléganőjénél, ráadásul a két reklámfilmnek még a koncepciója is teljesen megegyezik: az azóta négy gyermekes anyuka ugyanabban a díszletben, ugyanarra a zenére, ugyanazt a filmet parodizálja mint Miller.

Ő is fehér zokniban csúszik be a lépcső elé, igaz, fehér ing takarja testét. Legalábbis az első másodpercekben, mert a szobában megejtett csípőtekerés már fehérneműben történik, és ugyanúgy az ágyon végződik a gitározás, mint Miller esetében. Ez a reklám annak idején kavart némi vihart, például a Fox News azon aggódott egy sort, mennyire hathat károsan egy ilyen szexista reklám a kiskorú nézőkre.

Lehet, hogy a viharos fogadtatás az oka, hogy a játék készítői, a RedOctane és a Harmonix Music Systems, illetve a disztribútor, az Activision is arra szavazott, elég Klumot vetíteni, Miller akár feledésbe is merülhet. De az is belefér, hogy a a most előkerült videót egy ügyes kis vírusmarketinges fogással szivárogtatták ki, hisz a filmek hasonlósága miatt elég abszurdnak tűnik, mitől pont jól még Klum, és mitől túl sok Miller. És mégis mi lenne jobb reklám, mint azzal beharangozni egy ilyen kiszivárgó filmet, hogy „túl szexi” volt?

Egyébként Marisa Miller már korábban is bizonyított egy fű alatt terjesztett Remington reklámban, ahol Ryan Braun baseball sztárral cicázik, mielőtt megjutalmazná őt egy hajnyíróval. Alakítása ebben a reklámban is felejthetetlen.