A hatodik Megasztár zsűritagjai közül már senki nem rendelkezik akkora zenei múlttal, mint Presser Gábor, Novák Péter vagy Pierrot. Helyettük a Pa-Dö-Dővel sikereket elérő Falusi Mariann, a rádión kívül gyakran bukó Bochkor Gábor, a nárcisztikus Bereczki Zoltán és a kényszermegoldás Mester Tamás mondja meg, mi a jó.

Pénteken hatodszorra indul el a Megasztár. A zsűri összetételének már semmi köze nincs az első szériákhoz, de a Megasztár 6-ban már nem csak a nevek cserélődtek le, hanem a nevek minősége is változott. Ameddig az első három szériában még figyeltek arra, hogy Presser Gábor, Pély Barna vagy Novák Péter személyében valami komoly popzenei sikereket is elért ember mondja el véleményét az aktuális született tehetségről, most ezt a vonalat Falusi Mariannra, illetve a negyedik évadtól kezdve zsűriző Mester Tamásra bízzák. Szerencsére lesz egy Bochkor Gáborunk és egy Bereczki Zoltánunk is.

Falusi Mariann

Kezdjük a legérthetetlenebbel! Falusi Mariann persze már évek óta próbálkozik Komolyanvehető Művésszé válni, de soha az életben nem fogja magáról lemosni, hogy ő a Pa-Dö-Dő egyik tagja. Ezért aztán vezethet bármilyen rádióműsort, énekelhet indulókat Gyurcsány Ferenc új pártjának, vagy duettezhet egyet Varga Viktorral, mindig két dolog jut eszünkbe róla, ha meghalljuk a nevét: az egyik az állandóan változó testsúlya, a másik pedig a Szabó János. Kérdés, hogy mennyire fogja tudni magát releváns hangként bemutatni, amikor nyilván a versenyzők is tisztában lesznek szakmai hátterével, ami már a Nagy Duett megnyeréséhez sem volt elég.

Bochkor Gábor

A hangsúlyozottan baromi fiatalos és vagány rádiós jó választásnak tűnik, mert az ország nagyrésze szereti, van stílusa, és annak ellenére is vonzóerő tud lenni, hogy tévés próbálkozásai csak nagyon ritkán élték túl az első évadot. Friderikusz Sándor után persze nem lepődünk meg semmin, de itt mégis feltűnő, hogy pont arról kéne véleményt formálnia, amiben a leggyengébb: tévés megjelenésben és énekhangban. A basszusgitáron játszó Bochkornak nem lesz rá lehetősége, hogy leosztályozza a kísérőzenekar produkcióját, tehát csak az indokolhatja a jelenlétét, hogy rádiósként sok zenét kell ismernie, bár a Sláger és a Neo általában ismétlődő ötven dalából ezt sem vehetjük biztosra.

Bereczki Zoltán

Bereczki állítása szerint a színpadon nagyon szerény ember benyomását kelti, de a magánéletben mindenkinek jól beszól, és ezt az oldalát tervezi bemutatni a Megasztárban is. A színész valójában azért annyira nem rejtegeti jól a benne szunnyadó nagy kritikust. Ennyivel simán lehet Magyarország Simon Cowellje, ráadásul csodásan bemutatható lesz a köztünk és a britek közti különbség, mivel sokak szerint ez épp akkora a két ország tehetségkutatói közt, mint amekkora Simon Cowell és Bereczki Zoltán közt van.

Mester Tamás

Mester Tamás azért kapta meg a negyedik széket, mert Caramel végül mégsem akart másoknak is tanácsot adni a magyartalan hangsúlyozás alapjairól. A spiritualitással is közeli kapcsolatot ápoló szobarockernek nagyon nehéz mit mondani pályafutása állapotáról, mivel a Megasztáron kívül tényleg csak marginális szereplője bármilyen érdeklődést kiváltó projektnek, az utolsó igazán nagy eseménynek a Jack Jack nevű supergroupot szánta, ami annyira supergroup volt, hogy érdeklődés hiányában még a lemezbemutatójuk is elmaradt. 2013-ban viszont lesz egy premierje New Yorkban, ahol opera komponálására kérték fel, ez automatikusan a zeneileg legsikeresebb taggá teszi őt. Szerinte lehet Magyarországnak világsztárja, ezúttal a kritikán kívül más segítséget is nyújtana a versenyzőknek, bár abba nem ment bele, mit takar ez konkrétan.