VIVA Kisó, vagy ahogy polgári nevén barátai szólítják, Kiss Orsolya múlt héten jelentette be: szerelme nem más, mint Skrapits Erik, azaz a No Thanx frontembere. A műsorvezető azért is beszélt önként a friss kapcsolatról, hogy megelőzze a bulvárújságok rosszindulatú találgatásait. Kisó és az énekes először a VIVA Televíziónak nyilatkozott a románcról, amit a csatorna úgy örökített meg, mint egy Fókuszos vagy egy Aktívos vallomást. A szombathelyi Csó-tónál forgatott jelentekből egyértelműen kiderült, hogy a pár nagyon boldog és csöppet sem zavarja őket a nagy korkülönbség.
Az utcalány nem csodálkozik
"Minden munkahelynek vannak elvárásai a dolgozóival szemben. A VIVA részéről ez egy kért anyag volt, a nézők egy romantikus limonádét láthattak. Lelkileg megvisel, hogy a sajtó szét akar cincálni minket, de minden csoda csak három napig tart. És azt is szokták mondani: ha valaki utcalánynak megy, ne csodálkozzon, ha meg akarjak ..... " Kisó szerint a sajtó egy idő után meg fog nyugodni, mert ha csak annyit mondanak a kapcsolatukról: köszönjük, boldogok vagyunk, az már nem lesz annyira izgalmas, hogy meg is írják.
A bejelentést megelőzően már folytak tárgyalások arról, hogy a VIVA Comet gálán egy duettet énekel majd a pár. Mindezt a No Thanx menedzsere találta ki, aki akkor még nem sejtette, a fiatalok már egymáséi. "Persze magunk közt mosolyogtunk ezen. Viszont mikor kitudódott, még izgalmasabbá vált, hogy vele énekelek majd. Nem vagyok énekesnő, bár mostanában divatos mostanában divatos más szakmában is kirándulgatni, de a részemről ez inkább csak egy fricska. A produkciónk egy szerelmes duett lesz, némi öniróniával - tájékoztatta az egyéjszakás énekesnő a Velvetet a várható programról.
A műsorvezetőt nem háborítja fel, hogy gyakran emlegetik őket VIVA Kisó és No Thanx Erik-ként. A brand név ellen nincs kifogása, mert szerinte ebben az esetben senki sem állít valótlant, és a márkanevek segíthetnek a beazonosításukban. Mindeközben Kisó a Dove Tőled szép! kampányának szóvivője is lett, és feladatai közé tartozik, hogy bátorítsa az országunkban lakó valódi szépségeket, és a kampány fotóscsapatával megörökítse őket egy különleges megyék közötti szépségverseny számára. Miután bejárta hazánkat, azt a konklúziót vonta le, hogy nem véletlenül állítják a magyar lányokról, hogy a legszebbek a világon.
"Tíz lányból kilenc nincs megelégedve magával. Erről a média tehet, mert folyamatosan anorexiás, műmellű lányokat mutogatnak. Ezzel azt érik el, hogy az átlagember azt gondolja, az a normális. Aki nem így néz ki, azt hiszi, nem is igazi nő. Arra hívjuk fel a figyelmet, hogy ez egy hamis kép, és azt is megmutatjuk, miként jutottunk erre a következtetésre. A májusban folyó Tőled szép! megyék közötti verseny nem egy klasszikus értelemben vett szépségverseny. A Dove kampányában nem egy valaki nyer, hanem a Tőled szép honlapon leadott szavazatok alapján egy egész megye, melyet széppé tesznek az ott élő lányok. Az a célunk, hogy öntudatosabbá tegyük a lányokat, akik egyelőre csak a negatív dolgokat látják meg magukban." Kisó szerint azt kell észrevennünk, ami szép bennünk, tehát például a klasszikus: de nagy a fenekem helyett, a de szép az arcom mondatok kíséretében kéne a tükörbe néznünk.