A gátlástalan Baddie Winkle az életművészek között is előkelő helyett vívott ki magának. A 86 éves nő ugyanis olyan Instagramot és Twittert rittyentett magának, hogy elkerekedik a szemlélő szeme. Ráadásul a Huffington Post beszámolója szerint a menő Los Angeles-i márka, a DimePiece is a 86 éves asszonyt választotta reklámarcának.
A DimePiece-ről tudni kell, hogy nagyon köznapi, nagyon telepi, nagyon laza női ruhákat gyárt, szóval ilyen lógós mezekbe és feszülős fürdőruhákba öltöztették a kedves nyugdíjast. Ahogy a cég megfogalmazta, őket nem érdekli a modell kora, csak azt akarják a cuccokkal bizonyítani, hogy bármilyen életszakaszban lehet az ember „a legromlottabb ribi a szobában".
A HuffPost megjegyzi, egyre divatosabb idősebb modelleket szerepeltetni, ezt tette mostanság a Celiné, a Saint Laurent és az Alexis Bittar is. Ha ön mégis Baddie Winkle-re kíváncsi, nézegesse az Instagramját!